Haia
Ik had een vraagje, mijn vriendin is dus verliefd op een 19jarige, en zijzelf is 13. Zij is dus minderjarig, en hij meerderjarig. Nu hadden wij zo'n disscusie: zij zei dat een meerderjarige niet met een minderjarige mocht zoenen en andersom. Want zij zei, dat dat strafbaar was! Klopt dit?
Snappen jullie me nog?
Anders even een voorbeeld:
Ik ben verliefd op Georg (o.0?) en Georg is 21 dacht ik? Goed what ever.
Ik ben dus verliefd op Georg, en Georg ook op mij. Ik zoen dus met hem, en de politie ziet dat. en nu zegt mijn vriendin, dat lichamenlijke contacten met een meerder jarige strafbaar zijn.
Ik hoop dat jullie mij een beetje snappen
-
25 nov 2008 - 20:1325 nov 2008 - 20:45
Iemand van mijn vorige school, die is 13 en heeft met iemand van (Schrik niet. Of wel.) 24 !!
Maar dit heeft er niks mee te maken.
weet je hoe dat kind noemt?25 nov 2008 - 20:46Eigenlijk vind ik dta wel maar bullshit stel, ik en Gustav zijn een koppel ik ben 14 en hij is 20 en wij neuken nu but dat is tog mijn probleem dat ik neuk met hem en tog kan hij de bak indraaien but ik wou het zelf. Is da nu bullshit of bullshit?
25 nov 2008 - 20:47Ik had haar al gezegt dat leeftijd toch niets uitmaakt, maar officieel wel.
Want mijn neef doet het met een meisje van 15 en dat mag eigenlijk niet..
Maar schijt aan..!!
Ik zou het doen..bla bla bla
25 nov 2008 - 20:49Met zoenen maakt dat volgens mij niet uit, alleen als je verder gaat dan zoenen is het strafbaar.. [/dacht ik]
Dat dacht ik ook, en dan ligt het natuurlijk nog aan de situatie, want ik neem aan dat als beide het willen er niet echt een probleem is, maar het verhaal komt dan ook niet bij de politie terecht..Remember the nights we drove around crazy, in love.
25 nov 2008 - 20:50Liefde kent geen leeftijd.
Behalve heel erg overdreven 20 jaar verschil Of 10 jaar.I live for the applause, you will die for it.
25 nov 2008 - 20:51De nicht van een vriendin was met een man van 36 fzo en zij is 14 >.<
En haar ouders wisten het en hadden hem al ontmoet enal.25 nov 2008 - 20:52De nicht van een vriendin was met een man van 36 fzo en zij is 14 >.<
Kijk dat vind ik weer wat overdreven o.X
En haar ouders wisten het en hadden hem al ontmoet enal.I live for the applause, you will die for it.
25 nov 2008 - 20:5426 nov 2008 - 6:37Volgens mij is dat wel strafbaar ja. Maar als je gewoon een paar jaartjes wacht, dan is er niets mis mee. Tussen mijn ouders zit bijv. ook 17 jaar verschil.
History is not hatred.
26 nov 2008 - 12:09Verdergaan dan zoenen mag volgens mij niet.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
26 nov 2008 - 12:27Ik denk wel dat je mag zoenen of lichamelijk contact mag hebben met een meerderjarig persoon. Maar je mag er gewoon geen sex mee hebben, dan is dat inderdaad strafbaar...
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
26 nov 2008 - 12:28Eigenlijk vind ik dta wel maar bullshit stel, ik en Gustav zijn een koppel ik ben 14 en hij is 20 en wij neuken nu but dat is tog mijn probleem dat ik neuk met hem en tog kan hij de bak indraaien but ik wou het zelf. Is da nu bullshit of bullshit?
Das bullshit, maar das de wet meisjeStop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
26 nov 2008 - 14:14Na.. Ik denk dat zoenen wel mag , HOORO x3
Maar sex niiet , ik vind het eiglek zo'een Stomme regel , Cuzz ' je doet toch met je lichaam wat je wil xdA. ikmisje.
26 nov 2008 - 14:1626 nov 2008 - 14:22Alleen als je aangifte doet is het dubbelop strafbaar omdat je minderjarig bent, of als je zwanger word ofzo tegen je wilt. Maar als je er niets tegen hebt dan is er niets aan de hand.
Life is hard and then we die