• Haia :3
    Ik had een vraagje, mijn vriendin is dus verliefd op een 19jarige, en zijzelf is 13. Zij is dus minderjarig, en hij meerderjarig. Nu hadden wij zo'n disscusie: zij zei dat een meerderjarige niet met een minderjarige mocht zoenen en andersom. Want zij zei, dat dat strafbaar was! Klopt dit?
    Snappen jullie me nog?
    Anders even een voorbeeld:
    Ik ben verliefd op Georg (o.0?) en Georg is 21 dacht ik? Goed what ever.
    Ik ben dus verliefd op Georg, en Georg ook op mij. Ik zoen dus met hem, en de politie ziet dat. en nu zegt mijn vriendin, dat lichamenlijke contacten met een meerder jarige strafbaar zijn.

    Ik hoop dat jullie mij een beetje snappen :3

    Whooaa ik d8 dat je écht verliefd was op Georg x] Jep da's strafbaar. Politie enzoo zien dat aan voor pedofielie.

    zoenen mag, maar sex hebben niet, want als ze er dan achter komen kan hij worden aangeklaagd voor pedefolie.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nee, ik denk niet dat dat mag, als het meisje het niet wil, of ze maken het uit, krijgt de jongen de straf, schuld.

    Met zoenen maakt dat volgens mij niet uit, alleen als je verder gaat dan zoenen is het strafbaar.. [/dacht ik]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee het zit zo. Als ik van 12 jaar met iemand samen ben van 18 ofsoo & politie ofsoo heeft ons zien zoenen en njah ik denk wel dat je een groot verschil tussen ons ziet enzoo dan kan hij daarvoor de bakindraaien.

    jah,, dat is wel zo...
    maar niet als bijv. iemand verkering heeft en haar vriendje word jarig en is meerderjarig.[volg je het?]
    het is niet echt strafbaar maar je ouders kunnen die jongen dan wle aanklagen..x']


    Als je maar een ananas hebt..

    @FISH.
    Omg. Georg is wel seks. maar ik zou nou wel niet iets met hem willen [á] geef mij Tom maar ofzo.

    Waarom zou zoenen niet uitmaken?!
    dat vind ik namenlijk bullshit. Als iemand zijn vinger in je oor doet, mag je diegene als t ware zelfs aangeven voor aanranding..
    Maarjaa.. ik bedoel. als de een 18 is en de ander 17 en ze batsen is t togh ook pedofilie.. njaa..
    My point is. Love has no age. okee. een 80 jarige met een 16jarige gaat me tever.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze gaan daar niet zo hard aantrekken als hij 18 19 is hoor, als je nou iemand zit af te lebberen die 30 is, zullen ze eens opkijken,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat een onzin, nu mag ik niet met Tommi zoenen.
    n.n'*jank*

    Waarom zou zoenen niet uitmaken?!
    dat vind ik namenlijk bullshit. Als iemand zijn vinger in je oor doet, mag je diegene als t ware zelfs aangeven voor aanranding..
    Maarjaa.. ik bedoel. als de een 18 is en de ander 17 en ze batsen is t togh ook pedofilie.. njaa..
    My point is. Love has no age. okee. een 80 jarige met een 16jarige gaat me tever.

    *ziet het voor zich*
    "je loopt over straat, komt er een jongen naar je toe.. en steekt zn vinger in je oor!"x']


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    *ziet het voor zich*
    "je loopt over straat, komt er een jongen naar je toe.. en steekt zn vinger in je oor!"x']


    Omg xD
    Stel je dat is voor xD

    Omg. x.D 'Ik ben aangerand,' vet berzorgt : waar dan? 'Ja, in mijn oor'

    xD

    Iemand van mijn vorige school, die is 13 en heeft met iemand van (Schrik niet. Of wel.) 24 !!

    Maar dit heeft er niks mee te maken.

    WhoooHoo, Was Tom Boonen (27) niet met een 16 jarig nederlands meisje samen geweest? xD
    Is dah dan ook geen pedofoliedingskes xd


    We'll never be as young as we are tonight