• Ik vroeg aan die ene leuke jongen die ik leuk vind of hij iemand leuk vind (snap je het nog) en toen zei hij Miss..
    bedoeld hij mij dan ?!
    of niet..
    wat kan ik nog meer tegen hem zeggen
    help aub

    x


    i love you but you don't see it

    Hah, bij de meeste van de gevallen kan dat wel op de persoon duidden die het vraagt >< praat over muziek of iets die in school gebeurd is fseu?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraag over Door wie hij bedoelt over de Miss?? xD


    Your Butt is Mine!

    tis niet zo dat hij miss verliefd is dat hij op jou is. Klinkt hard, maar iedereen denkt tegenwoordig dat iedereen op diegene is.

    als jij vroeg aan hem
    "vind je iemand leuk"
    da kan ook da ge wil zegn Iemand andrs
    en die zegt misschien

    dus da kan zijn da et voor u bedoelt is vraag volgende keer vind je MIJ leuk


    Gilles (ll)

    de volgende x hea.

    nou ik kan dat niet !

    ik ben te laf


    i love you but you don't see it

    Meestal bedoelen ze dan dat ze jou leuk vinden als hij het met een wenkbrauwwiebel zeixD

    -xXx-

    ja maar dat zei hij dus niet!!


    i love you but you don't see it

    dat hangt er van af he ...


    Some people make the world special just by being in it

    Laat je vrienden hem wat meer onderzoeken. Of hoor zijn vrienden uit. Of stap op hem af en zeg eerlijk dat je op hem bent. Succes ermee.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    hij heeft toegegeven dat hij iemand leuk vind dus..
    en nu vroeg ik ken ik haar hij zo nee.
    dus ik ben het waarschijnlijk niet !
    ik zo zit ze op *naamschool* hij zoo miss

    vet flauw xD

    x


    i love you but you don't see it

    heus... maar vraag 't niet aan mij... ik heb nog maar 2 vriendjes gehad hoor!


    Als je maar een ananas hebt..

    Vraag het gewoon rechtstreeks. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Dat omheen gevraag helpt toch niet en de ik denk eerlijkgezegd niet dat hij je leuk vind [/sorry] Maar vragen of hij iemand leuk vind is meestal hetzelfde als vragen of hij jou leuk vind, en ik denk dat hij dat ook wel begrijpt. Vandaar het vage antwoord..
    Well anywayz, erop af, dan is er misschien nog hoop, ik kan het ook mis hebben natuurlijk.


    Mew <3

    okee ik snap niet..
    wrm denk je dat hij mij niet leuk vindt ?


    i love you but you don't see it

    miss wel, maarjaah

    Nou, kijk.
    Jij vroeg aan hem of hij iemand leuk vind. Hij zal daar waarschijnlijk ook wel uit begrepen hebben dat jíj hem leuk vind, anders had je dat waarschijnlijk niet gevraagd. Ik vind Misschien nogal een ontwijkend antwoord. Dus volgens mij is dat gewoon een nee..


    Mew <3