Ik wou graag eventjes iets bespreken met jullie.
Ik heb al zes jaar een goede relatie met mijn lief. Op alle vlakken zit onze relatie goed, alleen heeft hij iets meer zin in seks dan mij precies. Dat is eigenlijk al heel onze relatie lang zo. We proberen om de twee à drie dagen iets seksueel te doen en dat is voor mij eigenlijk al vrij veel, dus als ik geen zin heb, dan bevredig ik hem (met plezier) zonder dat hij aan mij zit. Dat vind ik prima zo.
Maar soms als we dan knuffelen legt hij zijn hand tussen mijn benen en begint hij druk uit te oefenen op mijn vagina. Ik vind dat eigenlijk altijd heel irritant en ik word daar totaal niet geil van. Dat maak ik hem dan ook duidelijk. Meestal is hij dan geïrriteerd, maar ik heb daar echt geen behoefte aan en dat is voor hem iets onbegrijpbaar. Ik wil gewoon knuffelen, oké?
Ik moet wel zeggen, als er een klein weekje tussenzit kan ik écht wel genieten van seks, maar om de twee/drie dagen én random aanrakingen verpest het intense gevoel voor mij.
We hebben hier al talloze gesprekken over gehad en uiteindelijk zijn we samen tot verbeteringen gekomen, maar vaak is er nog geïrriteerdheid en als er dan echt discussies over onze relatie zijn dan blijft dit als pijnpunt terug komen.
Ik neem de pil, dus ik hoop echt dat mijn verlaagd libido daardoor komt en dat het ooit wel een keer beter wordt, maar damn. We gaan binnenkort samenwonen en ik heb schrik dat dit iets is dat onze hele relatie lang een pijnpunt gaat blijven. Hij hecht veel belang aan seks en daar heb ik alle respect voor, maar soms 'voel' ik het gewoon niet.
Klinkt dit voor jullie herkenbaar? Ik wou dit gewoon even van me afschrijven en ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen hierover.
Let the Night embrace you