• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Ethan ook voor haar ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sombre schreef:
    @_Iridescent - Besties is goed (: we pb'en wel even over hoe en wat!

    @KingRichard - Ik denk dat Elsa en Celine goed door één deur kunnen! (ik zie trouwens dat ze architectuur doet, Alex ook, hihi)

    @IrisWestAllen - Ik vind het leuk dat hij iets met dieren doet! Ik denk dat Celine uren kan babbelen met hem over wat er allemaal is gebeurd met de dieren etc. En misschien dat hij dan uren kan luisteren naar haar gebrabbel over het reizen en samen foto's kijken?


    Klinkt goed. Oliver zou graag naar haar luisteren, al is hij zelf niet zo van het reizen en heeft daar ook nooit echt de kans voor gehad, dus hij zal een groot deel gewoon niet snappen/niet kunnen bevatten


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:
    Okey okey okey, everyone, gooi relatie ideeën voor Celine! C:


    I got Nore ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WheeIer schreef:
    Ik heb Ethan ook voor haar ^^


    Hij zit ook in Aries hmh,

    Ik weet niet of hij daar voor open staat, maar misschien dat Celine hem oprecht ziet zitten, maar niet van zijn suicidale kant af weet.

    Ik zie haar 's avonds wel bij hem in bed sneaken als ze het koud heeft of een knuffel nodig heeft.


    - thank you for existing -

    Sal heb ik voor haar ^^


    El Diablo.

    Voor Fin en Salvador: Ik denk niet dat er echt een gigantische vriendschap zou ontstaan tussen Celine en hen, maar misschien een soort bij-dingetje.

    Bij-les? Of misschien dat Fin (aangezien Sal een vriendin heeft) Celine wel ziet zitten, maar er niets achter zoekt? Ze zou wel flirten, maar meer niet.

    Voor Eleanore: Ik denk dat ze best hele goede vriendinnen zouden kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 22:32 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    @KingRichard - Ik denk dat Elsa en Celine goed door één deur kunnen! (ik zie trouwens dat ze architectuur doet, Alex ook, hihi)


    Dat denk ik inderdaad ook. c: In welk jaar zit ze? ^^ Dan kunnen ze ook wel studiebuddies zijn en zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    Voor Fin en Salvador: Ik denk niet dat er echt een gigantische vriendschap zou ontstaan tussen Celine en hen, maar misschien een soort bij-dingetje.

    Bij-les? Of misschien dat Fin (aangezien Sal een vriendin heeft) Celine wel ziet zitten, maar er niets achter zoekt? Ze zou wel flirten, maar meer niet.

    Voor Eleanore: Ik denk dat ze best hele goede vriendinnen zouden kunnen zijn.


    Flirts klinkt leuk!

    Sombre schreef:
    (...)

    Hij zit ook in Aries hmh,

    Ik weet niet of hij daar voor open staat, maar misschien dat Celine hem oprecht ziet zitten, maar niet van zijn suicidale kant af weet.

    Ik zie haar 's avonds wel bij hem in bed sneaken als ze het koud heeft of een knuffel nodig heeft.


    Heheh zijn kamer is altijd open :') maar op donderdagen best een waarschuwinkje sturen als je s'avonds komt :Y) that's his 'P' night.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    (...)

    Heheh zijn kamer is altijd open :') maar op donderdagen best een waarschuwinkje sturen als je s'avonds komt :Y) that's his 'P' night.


    Ben ik de enige wiens eerste gedachte "penis night" was 😅?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WheeIer schreef:
    (...)

    Heheh zijn kamer is altijd open :') maar op donderdagen best een waarschuwinkje sturen als je s'avonds komt :Y) that's his 'P' night.


    You gotta help me what is a P night

    ik ben hier niet scherp genoeg voor, heb niet opgelet


    - thank you for existing -

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ben ik de enige wiens eerste gedachte "penis night" was 😅?


    Nope (';


    Bowties were never Cooler

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ben ik de enige wiens eerste gedachte "penis night" was 😅?


    dat dus


    - thank you for existing -

    KingRichard schreef:
    (...)

    Dat denk ik inderdaad ook. c: In welk jaar zit ze? ^^ Dan kunnen ze ook wel studiebuddies zijn en zo



    Celine zit in haar 2e jaar! - maar ze studeert literatuurwetenschappen, geen idee of Elsa haar daar mee kan helpen.
          Met het fotografie gedeelte sowieso wel, ze is een prachtige verschijning.

    Alex overigens ook, dus als Elsa wilt studeren met hem, kan dat zeker!


    - thank you for existing -

    Wahaah close tho :') He's a guy, with a laptop and tissues, come on guys wbw


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH