• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm losing it over Eleanore en Salvadore hahahahaha, arme Alex, die gaat zometeen een muur kapot slaan


    - thank you for existing -

    What about poor Nore 😂


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is het slecht als ik nog een dame wil maken...? Of een heer? Is er nog ergens behoefte aan? :3


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Is het slecht als ik nog een dame wil maken...? Of een heer? Is er nog ergens behoefte aan? :3


    Tbh zoek ik nog wel iemand voor Matthew waar hij regelmatig mee in bed duikt - want volgens mij had ik alleen Oliver tot nog toe en dat was eenmalig :')
    Alleen daar hoef je voor mij echt niet een personage nog voor aan te maken hoor haha

    xJess schreef:
    (...)

    Tbh zoek ik nog wel iemand voor Matthew waar hij regelmatig mee in bed duikt - want volgens mij had ik alleen Oliver tot nog toe en dat was eenmalig :')
    Alleen daar hoef je voor mij echt niet een personage nog voor aan te maken hoor haha


    Ik zat wel te denken aan een dame, maar ze is niet echt een type die met iedereen het bed in duikt. Ze zouden echter wel een soort fling kunnen hebben? Of een relatie. She's a virgo by the stars, dus nogal een perfectionistisch karakter.

    Is Matt gay of Bi?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 12:38 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik zat wel te denken aan een dame, maar ze is niet echt een type die met iedereen het bed in duikt. Ze zouden echter wel een soort fling kunnen hebben? Of een relatie. She's a virgo by the stars, dus nogal een perfectionistisch karakter.

    Is Matt gay of Bi?


    Relatie zit er niet in met hem, althans, je mag het proberen maar dikke kans dat hij gewoon vreemdgaat :') of toch in ieder geval openlijk flirt met anderen. Maar je mag het altijd proberen haha.

    Hij is bi ^^

    Oh gosh nog even en er begint een pre party in Ethans kamer :') goddamn Audrey


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Allemaal lief doen op het feest, anders flipt Elsa. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Skylar is altijd lief... :Y)


    I have seen my own sun darkened

    WheeIer schreef:
    Oh gosh nog even en er begint een pre party in Ethans kamer :') goddamn Audrey


    Sorry ):
    She just likes having people around, haha

    KingRichard schreef:
    Allemaal lief doen op het feest, anders flipt Elsa. :')


    Ik weet niet of dat voor Ethan en Audrey gaat lukken, aangezien die twee al aardig dronken/stoned aan zullen komen, haha

    Ik heb ondertussen dus gewoon een dame gemaakt voor huize Aries hahahaa, ik weet niet of ik toestemming heb though :') rip


    - thank you for existing -

    Yay or nay?

    ━ Celine      Oceana      Alexander ━

    hello there, love

    _____________________________________________________________________________________________________________________
          NAME
    Celine ━ heavenly, goddes
          [suh-leen]
    Oceana ━ from sea
          [oh-se-hana]
    Alexander ━ familyname ━ protector of the people
          [ae-lug-zaen-der]

          AGE
    ━ 20 years old
    ━ august 28th
    ━ virgo by the stars

          HOUSE
          Aries,
    ━ Celine woont in huize Aries en daar voelt ze zich erg thuis, ondanks het feit dat ze het sterrenbeeld Virgo heeft. Het huis van Virgo past totaal niet bij haar. Bij Aries heeft ze een heerlijke omgeving waar ze echt zichzelf kan zijn.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    I'm an open book, but very difficult to read

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━



          PERSONALITY
    sweetheart ━ fun ━ can be sarcastic ━ charming ━ flirt ━ can be romantic ━ adventurous ━ loyal ━ open minded ━ intelligent ━ brave ━ chaotic ━ control freak ━ curious ━ traveler ━ proud ━ perfectionist ━ creative

          Het is bij Celine duidelijk te merken dat ze een virgo is, haar karakter reflecteert dat namelijk perfect. Ze is ongelofelijk kieskeurig en perfectionistisch op ongeveer alle gebieden, ook bij de mannen. Als ze eenmaal een jongen heeft gevonden die ze wel leuk genoeg vindt, kan ze heel romantisch zijn, heel lief en ontzettend loyaal. Ze zou nooit vreemdgaan, maar flirten kan ze niet laten, dat zit in haar bloed.
          Celine is ontzettend slim en creatief, ze houdt van schrijven en lezen en dat doet ze dan ook bijna iedere dag. Haar creativiteit uit ze ook graag in een blog die ze schrijft over haar avonturen. Ze reist graag en doet dan ook graag gave dingen. Ze fotografeert dan ook bijna alles waar een goed verhaal achter zit.

          APPEARANCE
          Celine is een prachte verschijning en dit weet ze diep van binnen wel. Ze pronkt er echter niet graag mee. Ze heeft een bescheiden lengte van 1,68 en weegt ongeveer 60 kilogram. Haar lichaam is smal en ze heeft niet veel rondingen. Een bescheiden cup B en iets wat vollere billen geven haar een tenger figuur. Ze heeft echter wel een smalle taille.
          Ze heeft een smal gezicht met een lichte huid waar geen spotje te bekennen is. Ze heeft licht blauwe kijkers met lange en donkere wimpers. Haar wenkbrauwen zijn van nature vol en donker gekleurd. Celine heeft wat smallere lippen en een smallere neus. Haar oren hebben een vorm die bijna uit een sprookje lijken te komen.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          STUDY
          Literature,
    Celine studeert Literatuurwetenschap. Dit is een opleiding die ze maar al te graag volgt en waar ze met alle focus bij blijft. Ze vindt het ontzettend interessant en ze houdt er van om te mogen schrijven en lezen voor school. Dit doet ze dan ook bijna altijd als je haar in het huis vindt.
          Ze schrijft het liefst over reizen in combinatie met fotografie. Ze krijgt dan ook vaak pluspunten omdat ze zelf de foto's maakt voor haar stukken.
          Celine vraagt haar mede-studenten dan ook vaak om model te zitten voor haar als ze bepaalde stukken moet schrijven en dat vind ze erg leuk.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

          HISTORY
    Celine is opgegroeid in Bakersfield, Californië. Het is ongeveer ander half uur van Los Angeles vandaan en ze is erg blij dat ze niet ver van huis is voor haar studie. Ze gaat vaak nog naar haar oude vertrouwde huisje in Bakersfield, naar haar ouders en jongere zusje.
          Celine heeft een hele rustige jeugd gehad. Ze was echter wel heel nieuwsgierig, waardoor ze heel veel dingen uitspookte en ook wel eens problemen veroorzaakte. Vaak genoeg was ze zoek geraakt omdat ze een vlinder achterna had gezeten of omdat ze de gouden pot bij de regenboog wilde vinden. Als kind was ze al heel ondernemend en avontuurlijk en dat ziet ze nogsteeds iedere dag in zichzelf.
          Ze heeft op de basisschool en middelbare school nooit heel veel vrienden gehad, maar ze mocht iedereen en bijna iedereen mocht haar. Ze had bijna nooit ruzie en dat vond ze dan ook heel fijn. Ze had een klein groepje van beste vrienden, maar daar heeft ze helaas afscheid van moeten nemen.
          Op de universiteit heeft ze gelukkig wel weer nieuwe vrienden gemaakt en zelfs meer vrienden dan ze ooit heeft gehad.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          FAMILY
    ━ Diane Josephine Alexander ━ mother ━ 47 ━ baker
    ━ Donovan Jacob Alexander ━ father ━ 49 ━ news reporter
    ━ Emmy Nora Alexander━ sister ━ 15 ━ student

          EXTRAS
    ━ Celine houdt van jongens met humor en een goede kledingstijl. Je hoeft voor haar niet eens knap te zijn.
    ━ Celine heeft een zwak voor jongens die kunnen koken.
    ━ Celine is allergisch voor kiwi en olijven
    ━ Celine heeft al sinds haar zeventiende haar rijbewijs
    ━ Celine haat mensen die arrogant doen
    ━ Celine heeft een grote liefde voor fotografie en reizen en doet dit het liefst samen met haar vrienden. Ze gaat dan ook heel vaak op goedkope vakanties naar kleine eilandjes.
    ━ Celine is bang voor insecten, voornamelijk kevers.
    ━ Celine draagt nooit make-up en ze is hier dan ook geen grote fan van. Ze draagt het hooguit een keer met een feest. Het gaat dan ook niet verder dan mascara en misschien een lippenstift.


    - thank you for existing -

    Mt


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Hoi mijn man wordt ook gay of bi


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Hoi mijn man wordt ook gay of bi


    Was het niet dat dit niet meer de bedoeling was, omdat zeker de bi characters uit de hand liepen?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 19:28 ]


    Bowties were never Cooler