• WAR • OF • HOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sombre schreef:
    (...)

    Denk dat hij wel een crush zou kunnen hebben op haar, maar als Salvador daar achter komt is hij dood... denk ik.


    Dan moet Sal er maar niet achterkomen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Oliver voor wie wil


    Bowties were never Cooler

    Sombre schreef:
    (...)

    Denk dat hij wel een crush zou kunnen hebben op haar, maar als Salvador daar achter komt is hij dood... denk ik.


    Hehehe (cat)


    El Diablo.

    *voelt zich lichtelijk bedreigd nu* ^


    - thank you for existing -

    Daniël needs male friends u guys!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Daniël needs male friends u guys!


    OLIVER

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 22:28 ]


    Bowties were never Cooler

    F R E Y A ' S R E L A T I E S

    Aries
    Ethan
          I can’t look him in the eye anymore, but he has a very nice dick tho
    Met deze jongeman kon Freya erg goed opschieten. Echter veranderde dat toen ze het nodig vond om zijn kamer binnen te vallen wanneer hij druk bezig was om zijn kleine vriend te bevredigen. Hoewel Freya binnen paar seconden met een rode kop uit de kamer wist te verdwijnen, kon ze dit niet over haar hoofd zien. Met als gevolg zorgt dat voor ongemakkelijke situaties en probeert ze hem zo vaak mogelijk te vermijden.

    Oliver
          Can I be your sidekick?
    Met Oliver kan Freya erg goed overweg. Ze vindt hem echt een geweldige leider van het huize Aries. Hij is iemand die zijn medehuisgenoten graag helpt, wat door Freya erg geapprecieerd wordt. Zo helpt hij haar ook met haar huiswerk. As return, staat Freya altijd open wanneer Oliver een keer hulp nodig heeft.

    Skylar
          I don’t hate you, I’m just not necessery excited about your existence
    Deze dame kan af en toe het bloed onder Freya’s nagels halen, maar toch is ‘haten’ een groot woord. Ze zien elkaar als rivalen, wat soms niet goed uitkomt gezien ze samen onder één dak wonen.

    Celine
          You’re like a sister I never had
    In het huize Aries mag Freya Celine het meest. Ze vindt Celine een geweldige meid en vertrouwt haar meer dan haar eigen moeder. Ze weet dat ze met alles altijd bij haar terecht kan.

    Daniël
          “I don’t know what the fuck you just said but you’re damn cute when you say smart/nerdy things, so keep talking please.”
    Met deze jongeman kan Freya urenlang in de bibliotheek zitten, met hun neuzen in de boeken. Ze genieten van elkaars gezelschap. Freya vindt het zeker niet erg om naar Daniels verhalen over aliens te luisteren. Ook hebben deze twee fans een vaste dag wanneer ze naar films - met name HP en Marvel - kijken.

    Jax
          He has a very intelligent mind but a goddamn stupid heart.
    Hoewel Jax bekend staat als ‘the asshole’ van het huize Aries, deert het Freya niet zoveel. Haar potje kan je niet snel breken, zelfs Jax niet. Echter -wanneer Jax iets doet/zegt dat zelfs voor haar over de grens gaat- kan Freya’s innerlijke bitch tevoorschijn komen. Door haar trainingen thuis heeft Freya altijd wel haar woordje klaar, zo ook bij Jax. Toch kan ze nooit lang op hem boos blijven. Af en toe kan Freya het niet laten om met hem onschuldig - hoever je bij Jax onschuldig kan noemen - te flirten/plagen.


    Scorpio
    Salvador
          “If you’re happy and you know it, thank your ex”
    Salvador en Freya hadden een relatie van drie maanden. Ze waren een gelukkig stel en konden erg van elkaars gezelschap genieten. Een telefoongesprek was genoeg om die leukigheid te verstoren. Zo kwam Freya erachter dat Salvador niet echt een onschuldige familie had en dat was meteen een no-go voor haar. Ze wilde niks met een maffiabende te maken hebben, dus besloot ze – voordat het te laat was – een eind te maken aan deze relatie. In het begin was het wel lastig voor haar, maar ze staat nog steeds achter haar keuze.


    Gemini
    volgt

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 19:51 ]

    Ik probeer asap te posten! Heb een druk weekend helaas D;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoor ik Elsa daar zeggen dat Scorpio's geen drugs mee mogen smokkelen? ghehehehe —— Alex houdt van regels breken.


    - thank you for existing -

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    OLIVER


    YES!


    - thank you for existing -

    Ik wil morgen, denk ik, gaan skippen naar het feest. Is dat oké voor jullie?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik wil morgen, denk ik, gaan skippen naar het feest. Is dat oké voor jullie?


    AARRGH, ja, maar dan moet ik nu even snel een post de deur uit gooien XD


    I have seen my own sun darkened

    We hebben hier geen kamerindeling toch?

    Sorry als ik er over heen heb gelezen (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Relatie's van Daniël, the handsome dork

    • Freya • Daniël is net als Freya een heerlijke boekenwurm. De twee duiken dan ook vaak samen de bieb in, om hier vervolgens uren lang, in stilte, met koffie een boek te lezen.
    • Skylar • Skylar is echt net een zusje voor Daniël. Ze hebben twee compleet verschillende karakters, maar dat maakt het een hilarische combinatie. Daniël is altijd vrolijk als hij bij Skylar is, omdat ze ongelofelijk opgewekt en vrolijk is.
    • Lauren • Lauren is een nichtje van Daniël. Hij zag haar niet heel vaak, vooral met verjaardagen en familie uitjes, maar één ding is zeker, Lauren is zijn lievelings nichtje en hij wilt niet dat haar iets overkomt.
    • Elsa • Elsa is net als Daniël echt een nachtmens. Dit komt goed uit, want hij maakt graag warme choco om vervolgens uren lang naar de sterren te staren. Dat doet hij dan ook het liefst met Elsa.
    • Ash • Ash is nieuw en Daniël kent haar nog niet echt, maar ze is een mooie verschijning en Daniël vindt nieuwe mensen altijd interessant.
    • Celine en Alex • Geen relatie vanwege eigen personage - gewoon normaal vriendschappelijk
    • Audrey • Daniël heeft niks met Audrey en hij vindt haar maar een arrogante verschijning. Ze is alleen leuk als ze alcohol of drugs op heeft, want op feestjes is ze altijd wel aardig.
    • Démira • Daniël vindt Démi een absolute schat. Hij ziet haar als een goede vriendin en hij mag haar heel graag.
    • Salvador • Aangezien Salvador de vriend is van Daniël's crush heeft hij er maar weinig goeds mee. Daniël kan de macho niet uit staan en het liefst zou hij hem verbannen van de Universiteit.
    • Ethan • Daniël heeft Ethan altijd al een beetje vreemd gevonden, maar zeker niet onaardig. Hij mag Ethan opzich wel, maar hij weet nooit zo goed of het wel echt wederzijds is.
    • Eleanore • Daniël vindt Eleanore al leuk sinds het eerste schooljaar. Hij had nog nooit echt met haar gesproken en het was dan ook een stille crush. Echter vroeg Eleanore in het tweede jaar zijn hulp voor een project. Sinds dien is hij tot over zijn oren op Eleanore.
    • Matthew • Daniël blijft liever uit de buurt van Matthew, eigenlijk het hele Scorpio huis.
    • Jax • Daniël weet dat Jax een van de alphamannetjes is rondom Aries, maar hij weet ook dat diep van binnen Jax ook gewoon liefde nodig heeft. Daniël ziet Jax dan ook vooral als een grote broer, die de hele wereld aan kan.
    • Memphis • Daniël, de kluns die hij is is ooit van de trap gedonder in huize Aries, waardoor hij een flinke blessure had opgelopen. Op school is hij doorgestuurd naar Memphis, die hem vervolgens heeft geholpen weer te herstellen. Verder is hun relatie nogal professioneel.
    • Nena • Daniël durft bijna niet met Nena te praten omdat ze kan praten als een zielenknijper en daar houdt Daniël niet zo van.
    • Oliver • Daniël vindt Oliver echt een top kerel. Iemand die dieren redt als beroep, fantastisch. Daniël heeft heel veel respect voor hem en ziet hem dan ook als een vriend.



    Finally done, damn.


    Mocht iets niet goed zijn, let me know.


    - thank you for existing -

    Oh dan wacht ik ook niet met reageren haha :') - althans met Lauren wacht ik nog op Oliver maar Matthew doe ik dan vast gewoon ^^