• Ik ben mijn spel begonnen ( na enkele mislukte pogingen, waar ik steeds een ander gezin creëerde) met een koppel. Deze hebben 3 kinderen gekregen en zijn ondertussen al bijna ouderen. Nu vond ik dat het een beetje krap ging worden in huis, als de kinderen die nu jongvolwassenen zijn ook nog eens hun partners naar huis zouden meebrengen. Ik heb voorlopig al de jongste dochter , die nu zwanger is, laten verhuizen naar een nieuw huis met haar man. Alleen.. Ik weet niet zo goed met welk huishouden ik nu moet spelen. Ergens wil ik wel verder met mijn eerste huishouden, maar ik wil ook verder met mijn nieuwe, omdat ze het jongst zijn en ik zo een grote stamboom kan maken. Maar als ik met het nieuwe gezin speel, heb ik dan weer heimwee naar het oude :S

    Zijn er nog die met dit probleem zitten? En wat doen jullie als je met te grote gezinnen zit.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Ik speel eigenlijk nooit lang genoeg door met families om met dat probleem te zitten :')

    Ik zou denk ik gewoon met mijn huidige Sims familie verder gaan.


    We were the forever that didn't last

    Kan je ze niet allemaal bij elkaar houden en naar een groter huis verhuizen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Verder met gezin 1 tot de ouders dood zijn en dan naar 1 van de kinderen. Met verouderen en verhaalvoortgang aan :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb dit probleem ook zo erg.
    Ik had dus 2 stellen die bij elkaar woonde en die kregen kinderen.
    En die kregen weer kinderen en ondertussen hebben die ook weer kids gekregen. (Volg je het nog)
    En het liefst speel ik met alle families dus ik kan ook gwn niet kiezen. Want de tijd gaat zo snel voorbij en voor je het weet is iedereen alweer dood enzo...


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Altomare schreef:
    Kan je ze niet allemaal bij elkaar houden en naar een groter huis verhuizen?


    Ik wou ze wel bij elkaar houden, maar ik denk dat er een limit opstaat van aantal leden in een huishouden. Het huis zelf was wel groot genoeg.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Ik herken dit zo erg!

    Wat ik meestal doe is dat ik nadenk in welk huishouden ik het meest zin heb als ik mijn spel opstart. Zo switch ik toch regelmatig tussen ze door en speel je een beetje met ze allemaal.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie