• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    Wiarda schreef:
    (...)

    Er is van te voren gezegd dat een aantal personages het niet gaan halen en het gerucht gaat dat Loki een van die personages is.

    Ik weet teveel spoilers inmiddels en ik ga niks spoilen voor andere mensen maar boy ik wil een aNDER FIJNER VEILIGER FANDOM AUB

    Damn oké, dat is niet leuk. :') Damn it, Marvel.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Er is van te voren gezegd dat een aantal personages het niet gaan halen en het gerucht gaat dat Loki een van die personages is.

    Ik weet teveel spoilers inmiddels en ik ga niks spoilen voor andere mensen maar boy ik wil een aNDER FIJNER VEILIGER FANDOM AUB

    Ja inderdaad mimimi. Vrijdag heb ik geen nagels meer over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké ik zit nu in de bios en de film begint over 10 minuten and I'M BOTH TERRIFIED AND EXCITED


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    ^ Ik durf je bericht niet eens te quoten door de spoiler, Sofie, maar tegelijkertijd ben ik hEEL ERG geneigd hem toch te openen omdat ik volgens mij een zeer sterk idee heb van wat eronder staat, en ik wil het niet, ugh. Maarrrr ik ga ook ongeveer letterlijk nu weg om hem zelf te kijken, dus ik zal me inhouden, al ben ik wel bizar nerveus nu, gezien het feit dat ik gewoon een film ga kijken in de bioscoop en niet persoonlijk aan de haaien gevoerd zal worden of zo.

    Sinds de film nu afgelopen zal zijn, ben ik heeeeuuuuul benieuwd naar je reactie ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahh nog een kwartiertje wachten zo spannend

    Oké ik moet even bijkomen dit is mijn eerste reactie morgen heb ik meer inhoud:

    LOKI BABY


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Danvers schreef:
    (...)
    Sinds de film nu afgelopen zal zijn, ben ik heeeeuuuuul benieuwd naar je reactie ^^


    Om heel eerlijk te zijn had ik echt een shitshow verwacht van tevoren en ik ben daarom zo ongelofelijk positief verrast dat ik het nog steeds nauwelijks kan geloven??? Oh mijn god deze film was daadwerkelijk gOED???

    Ik heb veel te veel te zeggen eigenlijk, maar in het kort: er waren een paar dingen waar ik niet helemaal happy mee was, maar over het algemeen ben ik verbijsterend enthousiast, en dat cliffhanger einde? Ik gok dat dat wordt teruggedraaid in de volgende film, want dat móét wel (minimaal voor de helft) want anders kunnen ze bepaalde toekomstige films niet meer maken, lol. Maar toch. Fuck man. Er waren een paar vrij hartverscheurende momenten daar, iehhh.

    Mijn grootste non-spoilery klacht is eigenlijk dat er voor mij te weinig T'Challa, Bucky en Steve in zat (Bucky had volgens mij echt drie zinnen, misschien? sad) en wat te veel Tony (Marvel lijkt te denken dat iedereen altijd meer Tony wil en ik ben blij voor de Tony stans, maar? Steve? zijn ze niet allebei Avenger leiders?), maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak, en op zich was het ook niet onlogisch gezien hoe ze het verhaal vertelden, en ik was wel ontzettend blij met de scènes die we wel kregen, dus ik kan ermee leven. Oh, en Shuri! We weten niet precies hoe het met Shuri is afgelopen en dat baart me wat zorgen? Al zijn er op dit punt te veel dingen om je zorgen over te maken, dus eigenlijk kan dat wel gewoon op de stapel met andere dingen, haha.

    En verder ben ik mogelijk al bezig cracky fix-it fic te schrijven omdat ik echt geen jaar kan wachten dus dat is waarschijnlijk een ding, als ik het tenminste ooit af krijg, want het loopt nu al uit de hand. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overigens besef ik net teruglezend dat deze reactie van mij hierboven best wel coherent en beheerst klinkt, dus ik moet er nog even aan toevoegen dat ik toch echt ook nog steeds wel mentaal heel hard zit te schreeuwen en dat ik op een bepaald punt best wel een beetje zat te trillen in de bioscoop. Dus ja. Die kalmte is volkomen fake, jongens, laat je niet voor de gek houden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ Eens. Er is echt een overvloed aan Tony.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké ik heb besloten dat ik gewoon ga doen alsof die ene scène niet bestaat. Done.

    en is het trouwens al volgend jaar? WANNA SEE PART 2.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    ^ Eens. Er is echt een overvloed aan Tony.


    Haha, ik ben stiekem toch wel blij te horen dat mijn zusje en ik niet de enigen zijn die dat vonden. (nerd)

    Ik bedoel, idk, dit is een Avengers film en hij is min of meer de Hoofd Avenger (al zou ik toch volhouden dat hij dat is samen met Steve), dus het is nog wel begrijpelijk, maar hij had ook al de helft van de screentijd in de laatste Captain America film en dat sloeg eigenlijk niet echt ergens op, dus het voelt een beetje jammer dat Steve hier ook al relatief weinig tijd krijgt. Maar wie weet, misschien krijgt hij wat meer te doen in de volgende film.

    Edit: En ondanks al Tony's screentijd hebben ze nog steeds geen moment gevonden om ergens op te merken dat hij volgens mij best heftig aan PTSD lijdt, dus dat is ook een beetje naar, want wat dat betreft verdient hij toch echt wel beter dan hij van Marvel krijgt.

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IK BEN SHOOK.
    I NEED ANSWERS.
    1 IEMAND IN DE ZAAL RIEP, TOEN HET COMPLEET STIL WAS, INEENS 'FUCK'... SAME GUURL SAME.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    WHYYYY MARVEL WHY U DO DIS
    my poor heart. :')

    Ik heb behoefte aan een Marvel RPG jonge


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik word zenuwachtig van jullie. :X


    Every villain is a hero in his own mind.