Danvers schreef:
(...)
Sinds de film nu afgelopen zal zijn, ben ik heeeeuuuuul benieuwd naar je reactie ^^
Om heel eerlijk te zijn had ik echt een shitshow verwacht van tevoren en ik ben daarom zo ongelofelijk positief verrast dat ik het nog steeds nauwelijks kan geloven??? Oh mijn god deze film was daadwerkelijk gOED???
Ik heb veel te veel te zeggen eigenlijk, maar in het kort: er waren een paar dingen waar ik niet helemaal happy mee was, maar over het algemeen ben ik verbijsterend enthousiast, en dat cliffhanger einde? Ik gok dat dat wordt teruggedraaid in de volgende film, want dat móét wel (minimaal voor de helft) want anders kunnen ze bepaalde toekomstige films niet meer maken, lol. Maar toch. Fuck man. Er waren een paar vrij hartverscheurende momenten daar, iehhh.
Mijn grootste non-spoilery klacht is eigenlijk dat er voor mij te weinig T'Challa, Bucky en Steve in zat (Bucky had volgens mij echt drie zinnen, misschien? sad) en wat te veel Tony (Marvel lijkt te denken dat iedereen altijd meer Tony wil en ik ben blij voor de Tony stans, maar? Steve? zijn ze niet allebei Avenger leiders?), maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak, en op zich was het ook niet onlogisch gezien hoe ze het verhaal vertelden, en ik was wel ontzettend blij met de scènes die we wel kregen, dus ik kan ermee leven. Oh, en Shuri! We weten niet precies hoe het met Shuri is afgelopen en dat baart me wat zorgen? Al zijn er op dit punt te veel dingen om je zorgen over te maken, dus eigenlijk kan dat wel gewoon op de stapel met andere dingen, haha.
En verder ben ik mogelijk al bezig cracky fix-it fic te schrijven omdat ik echt geen jaar kan wachten dus dat is waarschijnlijk een ding, als ik het tenminste ooit af krijg, want het loopt nu al uit de hand.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan