• De trailer is er. Who's excited?! *O*

    AAAA JAAA IK WIL IK WIL ik wacht hier al zo lang op


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    THE HYPE IS REAL!!!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    JAA JAA JAA

    <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    YES. :9~:9~:9~

    (Maar ook NO want ik sta lichte doodsangsten uit voor Bepaalde Dingen Die Zouden Kunnen Gebeuren In Deze Film, maar verder is alles goed, ik negeer het gewoon, het is chill.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    YES. :9~:9~:9~

    (Maar ook NO want ik sta lichte doodsangsten uit voor Bepaalde Dingen Die Zouden Kunnen Gebeuren In Deze Film, maar verder is alles goed, ik negeer het gewoon, het is chill.)


    JA SAME. Erg excited, tegelijkertijd ook Erg Tegenop Aan Het Kijken Om Mogelijke Redenen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha ja ik ben ook superbang. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh ja en mensen KOM HIERHEEN :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja ik heb wat informatie van bepaalde personages wat ik liever niet had willen weten, maar het is nog maar de vraag of ze het daadwerkelijk gaan verwerken in de films - want ze volgen het nooit zo precies. BUT STILL. :')

    Ik weet niet of ik deze film ga overleven. Ik kan de trailer al amper aan D: ik ben wel mega hyped though want aaaah maar ik wil gewoon het liefst dat het eindigt met alle Avengers die heelhuids gezellig taco's of pizza of zo eten en ik weet dat die wens zeer onrealistisch is.


    At the end we're all cursed

    Oké, dus ik heb net pas de trailer gekeken, en ik heb EEN HOOP dingen erover te zeggen (Bucky! Steve! T'Challa! Twee Peters! BUCKY EN STEVE), maar mijn favoriete stukje was misschien toch wel het begin, want mijn kijkervaring was ongeveer dit:

    Trailer: "The entire time I knew him, he only ever had one goal."
    Ik: OH DAMN WAT IS DAT DAN
    Trailer: "To wipe out half the universe."
    Ik: ???

    Ik bedoel. No shade op je coole plannen, Thanos, buddy, maar like. Half? Half the universe. Dat is je hoogste doel in het leven, de heLFT van het universum vernietigen. HALF. Wat voor half-assed evilheid is dat nou weer, gosh. Als je het al doet, doe het dan tenminste goed, en besluit niet halverwege opeens dat het tijd is voor een koffiepauze, damn. En hoe weet je dat je precies de helft van het universum aan diggelen hebt geslagen? Waar trek je die lijn? Hoe kies je of je de rechter of de linker helft meer haat? Heeft hij een muntje opgegooid? Ik heb zoveel vragen. Half the universe, serieus, leg de lat eens wat hoger dan dat, man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar het ergste is nog; DEZE FILM GAAT EINDIGEN MET EEN CLIFFHANGER
    just saying
    en dan een jaar wachten

    Ga je me nou vertellen dat ze me eventueel nOG EEN JAAR LATEN WACHTEN OP DE MOGELIJKE ONPRETTIGE PLOTWENDING™


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    TaeTae schreef:
    Maar het ergste is nog; DEZE FILM GAAT EINDIGEN MET EEN CLIFFHANGER
    just saying
    en dan een jaar wachten


    wacht
    Wacht
    WACHT

    Dat is al bekend? Marvel was gewoon zo van "yo, publiek, hier is een spoiler: we plakken een cliffhanger aan het einde van deel één van de grootse finale van ons MCU, gewoon zodat je dat alvast weet, hehehe suc7 daarmee"???

    Iek, dit is het eerste nieuws waardoor ik oprecht de film niet zou willen zien, tbh (het gaat me absoluut niet stoppen, for the record, maar de emotie is er). Ik houd niet van cliffhangers. Cliffhangers maken me heel erg nerveus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ho ho - wacht haha :'D
    Het is niet bevestigd verder! Want ze willen niets bevestigen ivm spoilers. Maar het was iets dat ik overal tegenkwam en het is niet alsof ze dat niet vaker hebben gedaan met bepaalde personages

    Dat ze ons dan zoet houden met een creditscene en zo