• Hallo allemaal
    Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Ik moet voor school een creatieve voorpagina maken voor mijn boek verslagen.
    Wel ik had dus een ideetje voor die voorpagina en dat gaat als volg:
    De drie hoofdthema's samen verwerken in 1 tekening.
    Nu het probleem is dat ik niet echt goed weet hoe het er zou moeten uitzien.
    Misschien dat jullie wat inspiratie hebben en me kunnen helpen.
    De drie boeken die ik heb gelezen zijn:
    Het nachtcircus
    Passie
    Voor altijd de jouwe

    P.S. Ik was niet zeker in welk topic het moest maar aangezien ik creatieve mensen nodig heb dacht ik het maar hier te droppen :)
    Alvast heel erg bedankt allemaal
    x K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Misschien de mensen van op de drie boeken bij elkaar proberen blenden op één voorpagina zeg maar?


    16 - 09 - '17

    Kan je zo niet twee mensen die elkaars hand vasthouden [Liefde, passie] (op de achtergrond eventueel ook circustent) & dan hun gezicht schilderen in een clowns look a like way om gevoelens uit te drukken. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

    Zoiets ongeveer:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    Kan je zo niet twee mensen die elkaars hand vasthouden [Liefde, passie] (op de achtergrond eventueel ook circustent) & dan hun gezicht schilderen in een clowns look a like way om gevoelens uit te drukken. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

    Zoiets ongeveer:



    Zit wel wat in, maar ik wou de drie hoofdthema's samen brengen van de boeken..
    Maar ik weet niet zo goed hoe ik het er moet laten uitzien dan, dus misschien dat iemand anders het wist...


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Misschien helpt het als je eerst even een korte beschrijving (of gewoon even het thema ofzo ) van het boek hier plaatst, want daar zou je bijvoorbeeld meer mee kunnen doen en creatiever mee uit de hoek kunnen komen dan enkel de covers van de boeken/films te gebruiken.
    (Gewoon een ideetje)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    liz1Dxx schreef:
    Misschien helpt het als je eerst even een korte beschrijving (of gewoon even het thema ofzo ) van het boek hier plaatst, want daar zou je bijvoorbeeld meer mee kunnen doen en creatiever mee uit de hoek kunnen komen dan enkel de covers van de boeken/films te gebruiken.
    (Gewoon een ideetje)


    Uhmm ik zal mijn best doen om even een korte beschrijving te geven.

    Het eerste boek "Voor altijd de jouwe" gaat over een koppel dat pas getrouwd is en een auto ongeluk krijgt. De man komt er met wat breuken vanaf, maar zijn vrouw heeft minder geluk. Wanneer zij ontwaakt weet ze niets meer, zelfs niet dat ze getrouwd is omdat haar kort termijn geheugen is aangetast. Toch geeft haar man niet op en besluiten ze samen opnieuw een relatie aan te gaan wat niet makkelijk is. Toch loopt alles goed af, maar de vrouw herinnert zich nooit meer iets van voor het ongeluk.

    Boek 2 "Passie" Is het 3de boek van de Fallen reeks en dit boek gaat over de tocht die Luce maakt doorheen haar verleden, opzoek naar een oplossing voor haar relatie met Daniël, die een gevallen engel is (Aangezien dat Luce telkens dood gaat wanneer hij verliefd op haar wordt). In haar verleden komt ze te weten hoe Daniël hier mee omging en hoe ze telkens elkaar leerde kennen. Het speelt zich in meerdere tijden af. Uiteindelijk krijgt ze gezelschap van een stenen mannetje, wie later Lucifer blijkt te zijn, de eerste gevallen engel, die Luce wil doden. Verder weet ik niet hoe het gaat, er volgt nog een deel op

    Het laatste boek en persoonlijk het mooiste boek "Het Nachtcircus" Gaat over Celia en Marco, 2 illusionisten die in een spel worden gezet door hun meesters. Celia wordt opgeleid door haar vader en Marco door Alexander. Beide zijn ze verbonden door het litteken om hun ringvinger. 'Het schaakbord' is het circus van Lefèvre. Celia wordt een artieste en Marco zijn persoonlijke assistente. Marco zorgt voor een betovering over het circus (waardoor de artiesten minder vlug oud worden). Zo gaat het jaren aan een tijdje door tot de twee illusionisten weten dat ze elkaars tegen standers zijn. De twee jongeren groeien steeds naar elkaar toe tot ze verliefd worden op elkaar. Celia probeert te stoppen met het spel, maar dat is tegen de wil van haar 'dode' vader (Hij is niet dood, maar ook niet levend, dit komt omdat één van zijn trucs mislukt zijn) Marco probeert net hetzelfde maar ze kunnen niet stoppen met het spel tot iemand de winnaar is. Celia wil zichzelf op offeren maar dat is tegen de wil van Tsukiko, de vorige speler, die Marco wil op offeren. Celia komt tussen beide en doet de truc die haar vader deed en mislukte. Zij daar in tegen slaagt er wel in. Maar aangezien het circus niet zonder hun twee kan verder leven, maken ze van de jonge Baily toezichthouder van het circus en hij wordt opgeleid door de twee jonge illusionisten. En zo blijft het circus toch bestaan.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt...


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things