Roundhouse schreef:
(...)
Haha, nu ja ik vond het met die gedachte dus totaal niet contextloos en random klinken, omdat die linken snel gelegd zijn. Eerder creepy en dreigend, want hij weet overduidelijk al heel lang (gezien Gamora klein was in het fragment) precies wat hij moet doen en heeft een exact uitgedacht plan over hoe hij het universum gaat overnemen; iets waarvoor de helft van het universum vernietigen nodig is, een prijs die hij zonder enige problemen betaalt. Maar dat is natuurlijk puur mijn persoonlijke interpretatie.
Niet flauw bedoeld, maar om eerlijk te zijn nam ik het gewoon niet zo serieus. Die eerste post van mij was ongeveer voor de helft (ha) overdrijving bedoeld voor komisch effect, wat dus blijkbaar niet helemaal overkwam, dus daar moet ik dan nog aan werken. Je hebt vast gelijk met alles wat je zegt! Mijn interpretatie begon en eindigde gewoon een beetje bij "haha, hij gaat maar voor de helft".
@Sakaar: Dat is inderdaad niet volkomen onlogisch, maar ik denk dat ik met een wat heftigere definitie van cliffhanger in mijn hoofd zit. Deathly Hallows deel één eindigde wel vlak voor de grote veldslag, maar het voelde voor mij niet als een echte cliffhanger, want die film op zichzelf was ook een logisch afgerond geheel. Zoiets lijkt me prima (en inderdaad ook gewoon bijna niet te vermijden voor iets met twee delen), maar bij "cliffhanger" krijg ik een beetje horrorbeelden in mijn hoofd van een film die eindigt met die scène waarin Steve en Thanos aan het armpjedrukken waren, bijvoorbeeld. Ik hoop met heel mijn hart dat Marvel niet zo'n soort plottwist uit hun mouw schudt, want dat zou heel wreed van ze zijn. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan