• Een hele tijd geleden heb ik voor dit verhaal al een cover laten maken, maar deze vind ik nu toch niet meer passen bij het verhaal. Hierover heb ik lang getwijfeld omdat degene die de cover heeft gemaakt er moeite en tijd heeft ingestopt. Toch denk ik dat een nieuwe cover mij ook motivatie kan geven.

    Waar ik de vorige keer precies wist wat ik er op wilde, heb ik nu geen flauw idee. Ik wil wel de titel De IJskoningin & De Hartenbreker erop, maar voor de rest mag je volledig los gaan qua creativiteit. Onder de spoiler staat een samenvatting van het verhaal en de genre's, hopelijk helpt dat.

    Mocht je vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag. Mocht je meer informatie willen hebben over het verhaal, laat het even weten.

    Genre: Onbekende personen & Romantiek
    Samenavatting
    Cara Prudy is een goede leerling die twijfelt aan haar eigen sociale vaardigheden. Dante Knight zorgt voor leven in de brouwerij bij haar op school, want hij is er opeens aan het begin van het schooljaar. En iedereen heeft het over hem en niemand weet waarom hij van school is gewisseld. Hij vind aansluiting bij een groepje leerlingen die zichzelf zijn en toch ook populair. Cara is jaloers op Dante die totaal geen moeite lijkt te hebben om vrienden te maken. Ze snapt dat zij zelf het probleem is, maar kan de oplossing niet vinden. Totdat ze iets doet wat ze tot nu toe nog niet eerder heeft gedaan.


    Dus wil er iemand een cover voor mij maken?

    Uiteraard krijg je mijn dankbaarheid en een vermelding als maker van de cover bij het verhaal

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 18:08 ]


    Physics is awesome

    1. Moeten die mensen er op? Zo ja, wat voor leeftijd/uiterlijk een beetje?
    2. Een beetje de trant van een school, of van iets?
    3. Misschien iets meer duidelijk over ‘iets dat ze nooit eerder heeft gedaan’ zou misschien handig zijn, kan ik er een iets duidelijker beeld van krijgen...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    1. Moeten die mensen er op? Zo ja, wat voor leeftijd/uiterlijk een beetje?
    2. Een beetje de trant van een school, of van iets?
    3. Misschien iets meer duidelijk over ‘iets dat ze nooit eerder heeft gedaan’ zou misschien handig zijn, kan ik er een iets duidelijker beeld van krijgen...


    De mensen moeten er niet per se op, alleen als je wil. Cara is 17, heeft donkerbruin haar en blauwe ogen, ze draagt ook een bril. Dante is ook 17, heeft zwart (kort) haar en grijze ogen.
    School mag erop, het speelt zich af in Amerika op een Highschool.

    Het is geen zwaar verhaal, zeg maar. Thema pesten verwerk ik er wel in, maar meer dat de mensen die worden gepest juist iemand of meerdere personen vinden die er voor hen is.

    Ze merkt dat een jongen waarmee ze in een paar klassen zit, wordt gepest en komt voor hem op. Dit heeft ze nog nooit eerder gedaan, want het is haar nooit opgevallen dat de jongen werd gepest.


    Physics is awesome

    Ik heb wat zitten knutselen, ben benieuwd of dit een beetje is wat je zoekt :)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 18:52 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik heb wat zitten knutselen, ben benieuwd of dit een beetje is wat je zoekt :)



    Dat ziet er gaaf uit! Zou je hem nog kunnen aanpassen qua schoenen? Want Cara is niet zo van de hakken en dat soort hakken zou ze sowieso niet dragen, ze zou eerder sneakers/laarsjes/ballerina's dragen. Misschien voor Dante sneakers/allstars?

    Sorry, maar ik heb al zo'n beeld van de personages en dit past gewoon net niet. Ik had ook waarschijnlijk wat meer informatie over de personages moeten geven.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat ziet er gaaf uit! Zou je hem nog kunnen aanpassen qua schoenen? Want Cara is niet zo van de hakken en dat soort hakken zou ze sowieso niet dragen, ze zou eerder sneakers/laarsjes/ballerina's dragen. Misschien voor Dante sneakers/allstars?

    Sorry, maar ik heb al zo'n beeld van de personages en dit past gewoon net niet. Ik had ook waarschijnlijk wat meer informatie over de personages moeten geven.


    Geen sorry nodig, ik ga even zoeken naar andere plaatjes :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik weet niet of dit meer in de buurt komt van wat je zoekt?



    Mocht dat niet zo zijn en de cover spreekt je verder wel aan, kan je me altijd nog een aantal afbeeldingen sturen die je er in wilt hebben en dan pas ik 'm voor je aan. Ik hoor het wel ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik weet niet of dit meer in de buurt komt van wat je zoekt?



    Mocht dat niet zo zijn en de cover spreekt je verder wel aan, kan je me altijd nog een aantal afbeeldingen sturen die je er in wilt hebben en dan pas ik 'm voor je aan. Ik hoor het wel ;)


    Ik vind hem best gaaf! Hoe kom je aan die achtergrond enzo?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb ook iets in elkaar geflanst (:
    Als je het niets vindt, is dat zeker oké hoor ;)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 11:15 ]


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lovelyreads schreef:
    Ik weet niet of dit meer in de buurt komt van wat je zoekt?



    Mocht dat niet zo zijn en de cover spreekt je verder wel aan, kan je me altijd nog een aantal afbeeldingen sturen die je er in wilt hebben en dan pas ik 'm voor je aan. Ik hoor het wel ;)


    Ik vond de vorige ook mooi, alleen klopte hij qua schoenen gewoon niet voor mij.

    Ik ga even kijken of ik afbeeldingen kan vinden.


    Physics is awesome

    lvnalovgood schreef:
    Ik heb ook iets in elkaar geflanst (:
    Als je het niets vindt, is dat zeker oké hoor ;)



    Heb je misschien ook een afbeelding voor de cover met een ander kleur nagellak? Voor de rest vind ik hem heel mooi!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2018 - 15:31 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Heb je misschien ook een afbeelding voor de cover met een ander kleur nagellak? Voor de rest vind ik hem heel mooi!


    ik heb de kleur zelf wat lichter gemaakt :D Maar dat knalroze is denk ik van een bloemetje (:


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    ik heb de kleur zelf wat lichter gemaakt :D Maar dat knalroze is denk ik van een bloemetje (:



    Ik denk eerder dat het echt nagellak is. Hij is mooi, maar blijkbaar ben ik ook van de kleine details dus de nagellak stoort me een beetje.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik denk eerder dat het echt nagellak is. Hij is mooi, maar blijkbaar ben ik ook van de kleine details dus de nagellak stoort me een beetje.


    Ja, nu je het zegt en ik beter kijk lijken het inderdaad de uiteinden van lange nagels. Ik zal het straks nog aanpassen 😊


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Ik heb ook wat geprobeerd, ik hoor graag wat je er van vind!



    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ik heb ook wat geprobeerd, ik hoor graag wat je er van vind!




    De eerste vind ik mooi en de personen erop qua uiterlijk komen overeen met de personages in mijn hoofd. Alleen jammer dat het meisje geen bril draagt. Die tweede vind ik iets minder, omdat de jongen een bril draagt.


    Physics is awesome