• Een hele tijd geleden heb ik voor dit verhaal al een cover laten maken, maar deze vind ik nu toch niet meer passen bij het verhaal. Hierover heb ik lang getwijfeld omdat degene die de cover heeft gemaakt er moeite en tijd heeft ingestopt. Toch denk ik dat een nieuwe cover mij ook motivatie kan geven.

    Waar ik de vorige keer precies wist wat ik er op wilde, heb ik nu geen flauw idee. Ik wil wel de titel De IJskoningin & De Hartenbreker erop, maar voor de rest mag je volledig los gaan qua creativiteit. Onder de spoiler staat een samenvatting van het verhaal en de genre's, hopelijk helpt dat.

    Mocht je vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag. Mocht je meer informatie willen hebben over het verhaal, laat het even weten.

    Genre: Onbekende personen & Romantiek
    Samenavatting
    Cara Prudy is een goede leerling die twijfelt aan haar eigen sociale vaardigheden. Dante Knight zorgt voor leven in de brouwerij bij haar op school, want hij is er opeens aan het begin van het schooljaar. En iedereen heeft het over hem en niemand weet waarom hij van school is gewisseld. Hij vind aansluiting bij een groepje leerlingen die zichzelf zijn en toch ook populair. Cara is jaloers op Dante die totaal geen moeite lijkt te hebben om vrienden te maken. Ze snapt dat zij zelf het probleem is, maar kan de oplossing niet vinden. Totdat ze iets doet wat ze tot nu toe nog niet eerder heeft gedaan.


    Dus wil er iemand een cover voor mij maken?

    Uiteraard krijg je mijn dankbaarheid en een vermelding als maker van de cover bij het verhaal

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 18:08 ]


    Physics is awesome

    @NiekNiek

    Heb je iets aan de informatie die ik gaf of wil je nog meer weten voordat je een cover gaat maken?


    Physics is awesome

    Ja.
    Sorry dat ik nog niets heb gedaan maar ik had een drukke week


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    Ja.
    Sorry dat ik nog niets heb gedaan maar ik had een drukke week


    Excuses aanvaard. Ik hoorde niks meer dus ik was bang dat je misschien niks kon met de informatie of toch had besloten dat je geen cover wilde maken.


    Physics is awesome

    Heb ik goed begrepen dat het meisje een bril draagt?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik heb nu dit, vind je dat iets?
    Het kan verticaal, en ik dacht iets over een bril te zien, die kan er ook nog op.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    ik heb nu dit, vind je dat iets?
    Het kan verticaal, en ik dacht iets over een bril te zien, die kan er ook nog op.



    Hij is mooi geworden. Echter heb ik dan toch liever niet de gezichten van de personages erop.


    Physics is awesome

    Ik kan evt wel wat proberen, maar wat wil je er graag op zien?
    Wil je er een koppel op, silhouetten, simpel, druk, natuur, de zee, ijs.. Misschien heb je wat voorbeelden waar ik op af kan gaan?
    Dat zou het iets makkelijker maken (:


    We were the forever that didn't last

    Omni schreef:
    Ik kan evt wel wat proberen, maar wat wil je er graag op zien?
    Wil je er een koppel op, silhouetten, simpel, druk, natuur, de zee, ijs.. Misschien heb je wat voorbeelden waar ik op af kan gaan?
    Dat zou het iets makkelijker maken (:


    Ik kan mij nog vaag herinneren dat mensen vorige keer liever hun eigen creativiteit an het werk zetten dus heb ik dit keer bewust geen plaatjes uitgezocht.

    Een koppel, alleen dan de achterkant zodat je hun gezicht niet ziet. Jongen heeft kort zwart haar en meisje heeft donkerbruin halflang haar. Mag van mij heel simpel. Maar silhouetten lijkt mij ook misschien wel leuk.


    Physics is awesome

    Oké, ja ik begrijp dat je dat hebt gedaan, maar soms vind ik het wat makkelijker om te 'zien' wat iemand graag wil, vandaar dat ik het vroeg (:
    Ik zal morgen even wat proberen (:


    We were the forever that didn't last

    Alsjeblieft (:




    We were the forever that didn't last

    Wilde je je username er op dan? Ik zag het namelijk nergens staan.

    Dit is misschien niet helemaal de stijl die je wilde, maar ik dacht van een sleutel voor elkaar en contrasten en zo, dus misschien vind je dit ook leuk?



    Het kan nog lichter of donkerder of met een andere kleur gloed, ander kettertype, andere kleur of plaats tekst, whatever.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Omni schreef:
    Alsjeblieft (:





    De covers zien er mooi uit. De tweede en derde vind ik het mooist.


    Physics is awesome

    aarsvogel schreef:
    Wilde je je username er op dan? Ik zag het namelijk nergens staan.

    Dit is misschien niet helemaal de stijl die je wilde, maar ik dacht van een sleutel voor elkaar en contrasten en zo, dus misschien vind je dit ook leuk?



    Het kan nog lichter of donkerder of met een andere kleur gloed, ander kettertype, andere kleur of plaats tekst, whatever.


    Nee, mijn username hoeft er niet op.

    Leuk dat je zo je creativiteit erop hebt los gelaten. Ik snap alleen de brug niet en het gezicht lijkt een beetje onrealistisch.


    Physics is awesome

    Fijn dat je ze leuk vindt (:


    We were the forever that didn't last

    Ik heb er nog een paar, post ze strakjes!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.