• Een hele tijd geleden heb ik voor dit verhaal al een cover laten maken, maar deze vind ik nu toch niet meer passen bij het verhaal. Hierover heb ik lang getwijfeld omdat degene die de cover heeft gemaakt er moeite en tijd heeft ingestopt. Toch denk ik dat een nieuwe cover mij ook motivatie kan geven.

    Waar ik de vorige keer precies wist wat ik er op wilde, heb ik nu geen flauw idee. Ik wil wel de titel De IJskoningin & De Hartenbreker erop, maar voor de rest mag je volledig los gaan qua creativiteit. Onder de spoiler staat een samenvatting van het verhaal en de genre's, hopelijk helpt dat.

    Mocht je vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag. Mocht je meer informatie willen hebben over het verhaal, laat het even weten.

    Genre: Onbekende personen & Romantiek
    Samenavatting
    Cara Prudy is een goede leerling die twijfelt aan haar eigen sociale vaardigheden. Dante Knight zorgt voor leven in de brouwerij bij haar op school, want hij is er opeens aan het begin van het schooljaar. En iedereen heeft het over hem en niemand weet waarom hij van school is gewisseld. Hij vind aansluiting bij een groepje leerlingen die zichzelf zijn en toch ook populair. Cara is jaloers op Dante die totaal geen moeite lijkt te hebben om vrienden te maken. Ze snapt dat zij zelf het probleem is, maar kan de oplossing niet vinden. Totdat ze iets doet wat ze tot nu toe nog niet eerder heeft gedaan.


    Dus wil er iemand een cover voor mij maken?

    Uiteraard krijg je mijn dankbaarheid en een vermelding als maker van de cover bij het verhaal

    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 18:08 ]


    Physics is awesome

    aarsvogel schreef:
    Ik heb er nog een paar, post ze strakjes!


    Nu maak je me wel heel nieuwsgierig! ^-^


    Physics is awesome






    One you like? De tweede in een school stijl gedaan^^
    In sommige zit een gloed (meestal paars, bij deze, valt me nu op), die kan in iedere kleur die je wil.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:






    One you like? De tweede in een school stijl gedaan^^
    In sommige zit een gloed (meestal paars, bij deze, valt me nu op), die kan in iedere kleur die je wil.


    Ik zie het, ja. Mooi gedaan. Zou je bij de vierde de tekst in de stijl van de tweede kunnen doen? Ik denk dat ie dan perfect zou zijn. Hoewel je het wel moeilijk maakt om te kiezen.


    Physics is awesome

    Ik heb het echt heel erg druk gehad, met een toetsweek en nig een aantal grote projecten, waardoor ik hier niet eerder mee aan de slag kon. Sorry daar voor, hopenlijk maakt het niet zo uit.



    De kleur is net ietsje anders geworden, maar ik had die filter niet bewaard, dus hopenlijk is dit ook goed, het lijkt er best veel op.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik heb het echt heel erg druk gehad, met een toetsweek en nig een aantal grote projecten, waardoor ik hier niet eerder mee aan de slag kon. Sorry daar voor, hopenlijk maakt het niet zo uit.



    De kleur is net ietsje anders geworden, maar ik had die filter niet bewaard, dus hopenlijk is dit ook goed, het lijkt er best veel op.


    Ik dacht al dat je het druk had, anders had ik je na dit weekend een berichtje gestuurd.

    Ik denk dat ik de filter die je er nu over heen hebt gedaan nog mooier vind. Dus dat is geen probleem.



    Physics is awesome

    Aaah, dat is nog beter (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.