• Zita is een meisje van zeventien jaar oud, ze werkt in een bar als opdienster, ze gaat als een gelukkig meisje door het leven, maar er otnbreekt één ding in haar leven liefde, daarom gaatze op een blinddate, wat als blijkt dat haar blinddate een van de gastjes van Th is,. [/ahum] ze voelen wat voor elkaar, maar een ding durft zita niet te zeggen en dat is dat ze ongeneeselijk ziek is..^^

    Nou tell me!?
    x3
    Idee van mijn mooie helemaal geweldige charissa<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lijkt me leuk ;)


    One of the Duo Of Evilness

    Het is wel een goed idee. Maar er zijn best veel verhalen dat er iemand ongeneeselijk ziek is. Ik weet niet of mensen daar nog op zitten te wachten(:


    Music is the new sex

    Leuk idee. Doen!


    Think before you act.

    Oke word het dus ook neit,.. Pff, ik wil iets orgineels!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sgatje, ik zou gewoon wachten totdat het perfecte idee in je op komt! ;] Want ik voorzie dat je er na 4 delen genoeg van hebt! x'D Weet je, ik denk ook nog wel even voor je na vannacht! ;]
    Maybe vind je het wat!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Sgatje, ik zou gewoon wachten totdat het perfecte idee in je op komt! ;] Want ik voorzie dat je er na 4 delen genoeg van hebt! x'D Weet je, ik denk ook nog wel even voor je na vannacht! ;]
    Maybe vind je het wat!

    Hm je zou toch zeggen dat ik genoeg tijd heb niet!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke word het dus ook neit,.. Pff, ik wil iets orgineels!!

    Iets origineels?
    Kan je beter je hoofdpersonage bij de marine of de luchtmacht laten gaan en haar op een missie sturen..

    Oké sorrie is nogal dom van me x'D
    Ik vond het jouwe anders best wel goed^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vet je moet er echt een quiz over gaan maken zal hem dan zeker maken warschuw me dan als je hem hebt gemaakt ofsuuw :P

    xx


    Je Vind Me Dope Schatje

    (...)
    Iets origineels?
    Kan je beter je hoofdpersonage bij de marine of de luchtmacht laten gaan en haar op een missie sturen..

    Oké sorrie is nogal dom van me x'D
    Ik vond het jouwe anders best wel goed^^

    Ik heb de meest orginele ideeen op Q gebracht maar iedereen heeft het overgenomen en dan is het neit meer orgineel weejte,.. maar oke, ik voel me wle vereerd asl iemand me nadoet..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb wel een idee voor je. Als je even wacht typ ik het uit(:


    Music is the new sex

    Super wil je melden waneer de eerste er is??

    xx ilse

    Ik heb wel een idee voor je. Als je even wacht typ ik het uit(:

    Ke!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik heb de meest orginele ideeen op Q gebracht maar iedereen heeft het overgenomen en dan is het neit meer orgineel weejte,.. maar oke, ik voel me wle vereerd asl iemand me nadoet..

    Inderdaad^^
    Altijd positief blijven^^
    AAls ze je nadoen betekend het dat ze naar je opkijken, en best wel ook zo'n verhaal willen.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Meis, ik duik nu de boeken weer in. [/proefwerkweek] T.T
    Maar ik peer hem vannacht toch even naar buiten, dan ga ik even hard voor je nadenken, goed? :]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Een meisje zit al 2 jaar en 78 dagen opgesloten. Ze is ontvoerd. Ze weet niks van haar ontvoerders. Alleen dat ze soms een hele tijd niet komen. En dan plots weer wel. Soms mag ze even naar buiten. Ze wordt dan met haar armen op haar rus vastgebonden. De ontvoerders hebben dan een masker op zodat ze niet weet wie het zijn. Maar wat als het masker afzakt. En het meisje in de ogen van 1 van de ontvoerders kijkt. Ze wordt op slag verliefd.


    Music is the new sex