• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    ik heb er ook 1,, maar die staat bij mij op de pc..
    hij heeft iig 2 dingen thuis laten liggen;
    1. zijn verstand
    2. zijn gevoel voor mode :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wist je dat Bill zn tongpiercing weg is!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb er ook 1,, maar die staat bij mij op de pc..
    hij heeft iig 2 dingen thuis laten liggen;
    1. zijn verstand
    2. zijn gevoel voor mode :|
    idd...

    wist je dat Bill zn tongpiercing weg is!!!
    WAT?!?!?!! HEB JE EEN FOTO??? O.O

    Jaa idd bills tongpiercing is eruit
    en zn kleren vidnt oik ook neit echt mooi
    zn haar wer ^^


    I'll take you to another world

    Mja Zen Haar Was Nog WEL Sjiek!!
    Ma Pff Die kleren gING eR eGT oVER!!!!
    Zeker Da Sjaal Achtig Ding!!!!
    Khad Egt Zin Om Die Kleren Van Zen Lijf Te Scheuren!!
    EN Puh Hebde Die Schoenen Al Is Gezien Dat Hem Aanhad???

    XX.Eef.<3<3


    A Shipwreck In The Sand

    Zijn tongpiercing is heulemaal niet weg =_=
    Die was duidelijk te zien bij de cometen.

    Zijn kleding vond ik eigenlijk wel bloedgeil? o.o don't kill me.
    EN IK HOU VAN ZIJN HAAR <3
    Serieus, ik ben echt blij dat het eens zo leuk naar beneden hangt. En tja die kleding was wel apart enzeu maar, ik vond het niet heel erg? Oké dat zilveren trui ding was wel echt wijfig :') Maar dat zwarte ding was echt koel <3 @____@

    Ik vond hem srsly geil ^^ Alleen kuttig dat hij bij de afterparty meteen weer ging roken enzeu. Hij verpest z'n stem weer. Eigenlijk mag hij een half jaar niet roken enzeu :')

    Maargoed ik blijf erbij, hij is echt geil gewoon met dat stijle haar <3 o_O

    HET IS SUPER SEXY :P alleen dat sjaaltje vind ik wat minder^^ maarja Het is wel super sexy^^ dar haar enzo hea..Alleen dat sjaaltje xD


    don't Worry...Be gay.

    Die deed hij binnen toch weer af, en dat zilveren ding uit. Boeiend, verwijfd vind ik hem ook geil. Bijna geiler zelfs o.o [/pottigheid :')]

    Mja Zen Haar Was Nog WEL Sjiek!!
    Ma Pff Die kleren gING eR eGT oVER!!!!
    Zeker Da Sjaal Achtig Ding!!!!
    Khad Egt Zin Om Die Kleren Van Zen Lijf Te Scheuren!!
    EN Puh Hebde Die Schoenen Al Is Gezien Dat Hem Aanhad???

    XX.Eef.<3<3


    heb je niet gewoon altijd zin om ze kleren van ze lijf te scheuren? Ik wel. Ok sorry ik lul weer teveel. Ze kleren zijn idd echt vreselijk walgelijk gewoon, ik vind ze haar trouwens ook niet mooi hoor. Vooral niet in daglicht (rode loper). Toen ze de awards kregen was t nog wel mooi.

    OKE, zijn style, mijn best...

    o.O MAAR DAN MAG HIJ ZICH TOCH NOG WEL ZO KLEDEN DAT JE TENMINSTE ZIET DAT HET EEN JONGEN IS O.O

    Mja Zen Haar Was Nog WEL Sjiek!!
    Ma Pff Die kleren gING eR eGT oVER!!!!
    Zeker Da Sjaal Achtig Ding!!!!
    Khad Egt Zin Om Die Kleren Van Zen Lijf Te Scheuren!!
    EN Puh Hebde Die Schoenen Al Is Gezien Dat Hem Aanhad???

    XX.Eef.<3<3


    heb je niet gewoon altijd zin om ze kleren van ze lijf te scheuren? Ik wel. Ok sorry ik lul weer teveel. Ze kleren zijn idd echt vreselijk walgelijk gewoon, ik vind ze haar trouwens ook niet mooi hoor. Vooral niet in daglicht (rode loper). Toen ze de awards kregen was t nog wel mooi.
    Ik vond het leuker met de blonde plukjes erin, nu ziet het er echt heel erg NEP uit, je ziet gewoon dat het geverft is, en dat vind ik niet mooi op deze manier...

    Ik vond zijn haar echt de sex hoor <3 o.o

    Dat poef haar ziet er niet uit. Dat haar lijkt bijna een eigen leven te leiden dan. o.o;;;;

    Maar laat hem, als hij zo graag een meid wil zijn, care? *bigsmile*
    Jullie waren toch fan tot in de eeuwigheid? Dus ook als hij er zo utiziet.

    Persoonlijk vond ik dat gouden jasje wat hij eerder aanhad veul erger, maar die was ook écht lelijk. Billa heeft nu eenmaal een rare stijl. Maar, me likes, meestal. Soms niet ^-^ Maargoed dat zwarte ding van de cometen was sex gewoon <3 echt <3

    Ik vond zijn haar echt de sex hoor <3 o.o

    Dat poef haar ziet er niet uit. Dat haar lijkt bijna een eigen leven te leiden dan. o.o;;;;

    Maar laat hem, als hij zo graag een meid wil zijn, care? *bigsmile*
    Jullie waren toch fan tot in de eeuwigheid? Dus ook als hij er zo utiziet.

    Persoonlijk vond ik dat gouden jasje wat hij eerder aanhad veul erger, maar die was ook écht lelijk. Billa heeft nu eenmaal een rare stijl. Maar, me likes, meestal. Soms niet ^-^ Maargoed dat zwarte ding van de cometen was sex gewoon <3 echt <3
    het klopt, ik ben een eeuwige fan, maar ik ben gewoon even in shock, ik had dit ECHT niet van hem verwacht!!!