Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Is het zo moeilijk om gewoon 'dankjewel' te zeggen in plaats van 'dankjewel schatje'? De neiging om de fiets met terugwerkende kracht voor je scootmobiel te smijten was in ieder geval groot. Sue me.
1. Ik wil mijn fucking cursus gedragswetenschappen ugh
2. Okay ik ben trots want ik heb de voorraadkast geopend en tERUG GESLOTEN ZONDER HEM LEG TE VRETEN OF ÜBERHAUPT IETS TE PAKKEN en in de plaats daarvan heb ik een appel genomen yay for me
3. Nu twijfel ik terug van hoeveel haar ik zou laten knippen. Nu word ik alsnog bang voor de mening van anderen en i hate it
Als je nou heeeel even zou kunnen stoppen met jezelf superieur aan mij te voelen omdat ik hogeschool doe, creatieve ambities heb én a single independent woman ben, that would be great
Lekker door gewerkt vandaag. Maar laat mij maar met zo min mogelijk mensen aan de baan staan, dan werk ik het fijnst. Toen ik in mijn eentje aan de baan werkte, ging het volgens mij prima.