M'n moeder komt thuis, ik wil d'r mn haar laten zien maar ze ziet het niet eens dat ik een dip dye heb gedaan, komt m'n zusje tussendoor tetteren over de afstandsbediening die zoek is geraakt. Probeer ik er alsnog tussen te komen door dan maar gewoon te vertellen dat ik eens iets nieuws heb gedaan, valt mn moeder tegen mij uit dat de computer van mn zusje gerepareerd moet worden en dat dat zo snel mogelijk moet gebeuren en ondertussen valt m'n zusje weer opnieuw er doorheen over die kut afstandsbediening en laat maar gewoon. Ik ben voor mensen alleen maar goed als ik iets voor ze moet doen en anders laat iedereen me links liggen.
Also, m'n ex is wel extreem geïnteresseerd in alles wat dat die meid in de runescape clan doet. Nu voel ik me nog waardelozer omdat ik voor hem dus minder interessant ben omdat m'n levels slechter zijn en ik minder kennis van het spel heb. Ik wil godverdomme gewoon zo keihard janken.
[ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:01 ]
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"