Bokeh schreef:
Ik heb echt nog helemaal niks. Iedere keer heb ik een deel van een idee, probeer ik het uit te schrijven en loopt het uit op niks. Het is zo frustrerend. Ik zie overal die geweldige ideeën, wil ook meedoen en het lukt gewoon niet :c
Uitschrijven klinkt voor mij alsof je het een beetje probeert vooruit te plannen. Misschien helpt het om alvast wat scènes los van elkaar te schrijven en je dan te bedenken hoe je de leegte ertussen zou kunnen vullen.
Uiteindelijk zul je die eerste scènes waarschijnlijk wel herschrijven, maar dat helpt bij mij vaak als ik een idee voor de grote plottwist of gewoon een bepaald stuk verder in het verhaal heb.
Eerlijk gezegd is de eerste scène die ik schrijf van een verhaal meestal een schets van wat er later pas in hoofdstuk 17 of zo zal gebeuren. En vaak is het zodra ik bij die scène kom een stuk minder grandioos dan ik eerst in gedachten had, omdat ik tegen die tijd al veel meer verhaal eromheen heb
bedacht 😂
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.