• En dan vooral die met een kwast of een potlood in de hand ^^
    Ik ben weer begonnen met tekenen, en teken nu vooral portretten (net een portret van mijn vriend af, ben er stiekem erg trots op). Maar ja, dan raken die ideeën toch weer op. Vroeger schilderde ik eindeloos veel landschappen, maar daar heb ik ook niet echt meer zin in

    Wat tekenen/schilderen (etc) jullie vooral?


    What worries you, masters you.

    Gaaf! Vind het altijd zo knap als mensen realistisch kunnen tekenen en daadwerkelijk de persoon tegenover hen op papier kunnen zetten.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2018 - 19:17 ]


    ars moriendi

    Ik was altijd heel erg van de abstracte kunst en dripping art. Je weet wel, dan heb je net 10 uur aan concept in je werk gestoken, nog eens 5 uur met de uitvoer bezig geweest en komt er iemand langs die zegt dat "iedereen zoiets kan maken." Ja ola, dank je wel, ga nou maar weer fietsen hé.

    Maar heb je je werk op deviantart staan? Ben wel benieuwd (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik was altijd heel erg van de abstracte kunst en dripping art. Je weet wel, dan heb je net 10 uur aan concept in je werk gestoken, nog eens 5 uur met de uitvoer bezig geweest en komt er iemand langs die zegt dat "iedereen zoiets kan maken." Ja ola, dank je wel, ga nou maar weer fietsen hé.

    Maar heb je je werk op deviantart staan? Ben wel benieuwd (:


    Hahah lekker fietsen allemaal c:

    Ik heb het allemaal nog nergens op staan, ik denk dat ik eerst even een verzameling wil maken en dan het op instagram zetten. Een paar jaar geleden deed ik dit ook en kwam ik tot de 4200 volgers, dat ging dus heel goed. Motivatie was toen weer weg.
    Maar zoiets wil ik dus weer gaan doen (:


    What worries you, masters you.

    Surrealistische portretten :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oeh, gaaf! Ik wil het ook zeker zien als je het online zet!

    Surrealisme is sowieso altijd heel erg leuk! En verhalende beelden ook, zoals sprookjes omgezet in een tekening of portret! ik moet iets bij tekenen op school, oké :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ha. Haha. Landschappen. Dus daar heb je precies niet veel aan. :'D Maar ik doe ook wel graag bloemen schilderen/tekenen.

    Ik ben al drie jaar bezig aan een versie van deze foto.



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt