Phos schreef:
Ik ga hier even mijn twijfels delen...
Ik heb het gevoel dat mijn inzending precies niet echt in de smaak valt bij het publiek. En i know, ik moet voor mezelf schrijven en blablabla, maar als ik iets voor mezelf schrijf, zet ik dat niet op Q. Ik vraag me dus af of ik misschien beter een ander verhaal zou inzenden, want ik wil eigenlijk wel echt winnen. Een verhaal afronden kan ik best op mezelf, buiten Q, maar dit is al het 3e jaar op rij dat ik mee ga doen en idk, ik wil toch eens een keertje op zijn minst kans maken op die prijs. Maar idk of ik überhaupt wel iets beter kan verzinnen dan mijn huidige inzending, want ik was er eigenlijk wel tevreden over.
Ik gok dat, aangezien er zoveel inzendingen zijn nu en het nog steeds vroeg is, er tegen het einde van dit jaar pas veel lezers zullen komen wanneer het stemmen ook dichterbij komt.
Geen idee of dat voor anderen geldt, maar ik heb het zelf bijvoorbeeld nu ook best druk en ben momenteel een beetje de kat uit de boom aan het kijken qua verhalen lezen om te zien welke er "overblijven" (beetje cru). En dan denk ik rond de zomervakantie wat verhalen echt te gaan lezen, als ik er wat makkelijker aan een stuk doorheen kan en niet uploaddata en huiswerk of zo moet gaan managen 😊
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.