Snapple schreef:
(...)
Ho, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb nooit gezegd dat mensen uit ontwikkelingslanden het niet kunnen of niet snappen etc. En ik begin erover omdat ik wel een gastlessen op school heb gekregen. En ik me kan voorstellen dat ze daar andere prioriteiten hebben. En eerlijk waar je hebt me ook overtuigd hoor :')
Je begint zelf letterlijk met: 'het omgaan met geld wordt er ook minder onderwezen.' Vervolgens ontken je jezelf weer en heb je het over gastlessen etc., dus je bent in het algemeen nogal lastig te volgen. En nu is je argument het feit dat ze andere prioriteiten hebben dan lessen over geld en wat wil je daar dan mee zeggen, terwijl je zegt niks te bedoelen wat te maken heeft onkunde van mensen in ontwikkelingslanden, wat vervolgens dus wel of niet (?) te maken zou hebben met het feit dat ze er geen onderwijs in zouden krijgen en dat zou dan de schuld zijn van andere prioriteiten?
Daarbij, misschien hebben ze daar wel voorlichting over geld? Ik denk niet dat jij met zekerheid kan zeggen dat dat daar niet bestaat? En dat het een direct verband heeft met of iemand om kan gaan met geld of niet (want daar begon ik deze discussie dus over) Dus ik ben de draad van je hele redenering wel een beetje kwijt nu.
(Of bedoel je dat er andere prioriteiten zijn voor die mensen dan geld?)
Dat 'beginnen er over' ging trouwens over die banken waar je begon, terwijl je dus blijkbaar volgens jezelf niks daarvan weer en dus vind ik het wel vreemd dat je er over begint, terwijl je geen idee hebt of het klopt wat je zegt.
[ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 23:26 ]
Medb - Pronouced as [me-èv]