• Ik vroeg me af of hier mensen zijn met eigen webshops, gaande van Etsy tot Redbubble of wat anders.

    Laten we anders onze webshops lekker hieronder delen.
    Zodat we elkaar wat kunnen steunen als we iets willen kopen dat de andere toevallig heeft :D
    Of gewoonweg webshops die je leuk vindt en die je wilt steunen, kan je hier natuurlijk ook plaatsen ;)

    Ik heb THEBOOKISHSHOP op redbubble | society6 met book merch en positieve dingetjes (:




    Delen dus maar, die webshops!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 12:31 ]


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Leuk idee! (:

    Ik heb op dit moment nog geen webshop, maar ik wil er wel eentje beginnen.


    Credendo Vides

    Mt, Ik zit erover te denken zoiets te gaan doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb er eentje. Hier is de link. Ben er wel pas geleden pas mee gestart. Alleen het probleem is dat ik maar 10 producten toe kan voegen en er al 9 heb door de neuspiercings.

    https://anytotal.webnode.nl/

    [ bericht aangepast op 31 jan 2018 - 18:09 ]

    Walking schreef:
    Ik heb er eentje. Hier is de link. Ben er wel pas geleden pas mee gestart. Alleen het probleem is dat ik maar 10 producten toe kan voegen en er al 9 heb door de neuspiercings.

    https://anytotal.webnode.nl/


    oh wow, organiseer jij je verkoop helemaal zelf? Zalig! Keicool! :D


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    lvnalovgood schreef:
    (...)

    oh wow, organiseer jij je verkoop helemaal zelf? Zalig! Keicool! :D

    Zelf inkopen, op de webshop zetten, versturen, ik doe alles :D

    Ah ik wil via Facebook dingen gaan verkopen om geld op te halen voor m'n ontwikkelingsreis en het goede doel, maar doordat ik veel ziek ben geweest ben ik daar helemaal niet mee bezig geweest :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly