Horkos schreef:
(...)
Waar beperk ik ze in dan? Neem alsjeblieft geen aanname of conclusies voor me met hoe ik het bedoel, want ik heb eerder vemeld dat ik hiermee zit. Het is dus niet alleen maar simpel een "omdat het mij niet aanstaat".
Ik ben niet de enige die zoiets triggerend/enorm ongemakkelijk vind en als dat weg word gewaaid snap ik dat mensen hierdoor weggaan, omdat er niet naar hun probleem geluisterd word. Goed, alles voor "het creatieve van de schrijver" right? Zolang er ook aan anderen gedacht word. Wat ik hier zo niet zie gebeuren op Quizlet. Met andere woorden maakt het niet uit als andere users of ik hierdoor getriggerd worden, als er maar gewoon lekker over doorgeschreven en gepost wordt? Dan zie ik ook meteen in hoe het standbeeld hier op Quizlet wordt gegeven.
Ik heb eerder letterlijk gevraagd wat je precies hoopt te bereiken met dit topic, al begrijp ik dat je er door de vele reacties misschien overheen hebt gelezen. Maar goed, ik en een grote hoeveelheid anderen hebben het nu al meerdere keren gehad over een filter oid. Hiermee kunnen mensen schrijven wat zij willen, maar worden de mensen die er niet mee geconfronteerd willen worden met rust gelaten. Daarnaast, misschien heel bot wat ik nu zeg, maar een site kan zich gewoonweg niet aanpassen aan enkele gebruikers. Als 80 van de 100 mensen wel over erotiek willen schrijven, dan kun je lastig de wil van die 20 gebruikers opleggen, ook al zitten zij er serieus mee. Ik begrijp best dat bepaalde onderwerpen heel hevig voor je kunnen zijn (heck, ik weet hier zelfs alles van, maar bon, ik ben jou niet), dus vat het alsjeblieft niet op als een "ik vind dat je te snel op je tenen bent getrapt". Maar ja, ik heb mijn punt geloof ik wel gemaakt.
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."