Eomer schreef:
(...)
Maar is de frustratie dan alleen op die betreffende RPG gericht, of op het algemene deel? Want zo uit mn hoofd kan ik verschillende RPGs benoemen die dan ook vrouwonterend zijn, over bordelen, vrouwen als slaven, et cetera. Er zijn tegenwoordig zo veel films en series die zich daarop richten, maar dat wil niet meteen zeggen dat het een goedkeuring is.
Het is algemeen, de RPG was puur een voorbeeld. Een voorbeeld die de emmer deed overlopen. En ja, die precieze RPG's horen er ook bij, dus het was niet enkel die ene RPG bedoeld.
Verder heeft het amper iets te maken met wat je op TV kijkt of wat je doet, het gaat om Q. Wat ik probeer te zeggen, is: kijk je die films, series wat dan ook, dat maakt mij niet uit. Het is iets heel anders als het op Q is, waar IEDEREEN ervan geniet, dus niet maar één persoon. Series e.d. kan je nog gemakkelijk afzetten of doorspoelen b.w.v.s., maar op Q is het gelijk BAM, je kan er niet omheen. Het is niet meer echt een keuze, dus ik vind zo'n knop wel een goede oplossing.
Edit: Verder vind ik het wel oké dat er seks geschreven wordt, daar niet van (voordat daar een punt van gemaakt wordt), maar ik vind dit persoonlijk gewoon niet fijn. Het is niet respectvol. Of dat nu dit is, of mishandeling of wat dan ook. Maar dan wordt het wel een heel breed onderwerp dus laten we het eerst even hier bij houden.
[ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 19:27 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.