Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Het openbaar vervoer rijdt morgen niet goed en mijn moeder lijkt gewoon niet te begrijpen dat ik dat ontzettend kut vind. Ja, ma dan ben ik nog op tijd, "ruim" op tijd. Maar ik wil graag om dezelfde tijd aankomen als normaal zodat ik nog even kan zitten en rustig mijn werkschoenen aantrekken. Dat gaat een stuk moeilijker als ik een stuk later aankom.
Mag ik ook even iets kut vinden en gewoon willen dat het gaat zoals ik wil? Dankjewel.
What do y'all want???? Here I am, taking some alone time to do some costests and just fuck around with make-up, because I love make-up and I haven't had the time to fuck around in ages and NOW. Y'ALL. NEED ADVICE. ON. BULLSHIT. STUFF. REALLY??? Go bother someone elseeee
Ik vind het mooi (: al is het wel reflecteert, tenzij er een dichterlijke betekenis achter schuilgaat (:
nee, eerder drie dagen bijna geen slaap en een hele boze ik vanwege het idee dat ik een gedicht moet maken. HAHa, maar tnx ik zal er ff een t van maken later.