Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Lieve schat, je verdient echt beter dan dit. Ik weet dat je dit gaat lezen ooit so. Je verdient zo fucking veel beter dan waar je jezelf nu heen stuurt.
Wish.com doen we ook maar nooit meer. Iedereen heeft er geweldige ervaringen mee, en bij mij gaat het mis. Klarna is geweldig though, geld zal binnen veertien dagen weer terug zijn. ^^
Oops, net toen er een begeleider bij stond, besloot m'n laptop te gaan kutten, ging terug naar mn desktop en opeens werden we vol aangekeken door Aragorn x'D
Ik heb al drie reageerbuisjes gemold, mijn soep omgeduwd en nu zijn mijn sokken nat doordat mijn schoenen totaal niet meer waterdicht zijn. Dit is echt mijn dag niet :')
//
Omg for real?! Een oud klasgenoot van mij die meedeed aan Slechtste chauffeur van Nederland, gaat nu meedoen als verleider bij Tempation Island. :W :W
Ik heb echt de neiging om van deze ideeën gewoon een script te maken en naar mijn oude middelbare te sturen. This would be an epic play... But I probably won't sent it anyway, cause I'm an insecure piece of shit that thinks others won't see what I see.
4 dislikes ;'D
Het is maar een kookvideo mensen, hoezo verdiend dat dislikes. Jaloerse bitches xd
Ik heb tenminste lef mijn kop te vertonen op youtube, jullie zitten alleen maar vanachter jullie mobieltje/laptop te kijken. Dus whot
Dat moment wanneer mama zegt dat er een pakje voor me is en ik heel erg hoop op mijn Harry Potter portemonnee. Blijkt het pakje voor papa te zijn. Beetje jammer dit. :')
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •