Ja heyhoi,
Ik dacht dus, dat we, om Q wat populairder te maken het forum misschien een beetje konden opleuken. Daarvoor heb ik verscheidene dingen bedacht:
- Minder subfora. Er zijn er namelijk veel, en dan worden alle users verspreid over het forum en lijkt het minder actief dan het is. We zouden bijvoorbeeld 'Internet' en 'Games' kunnen samenvoegen, en 'Stamcafé' en 'Offtopic'. Deze laatste twee topics komen naar mijn mening ongeveer op hetzelfde neer. Ook kunnen 'Vrije tijd' en 'Lifestyle' misschien samen? Ik heb echt geen idee of dat kan en of dat een optie is voor Rutger, ik weet weinig tot niets van coderen. Dt is daarom ook maar een suggestie.
- Meer kleur. Naar mijn mening, en met de nadruk op mijn mening, is het forum een beetje grauw; wit, grijs en groen. Naar mijn mening kunnen we het forum een modernere uitstraling geven door de knopjes zoals 'actieve topics' en 'mijn topics' een kleur te geven en ze misschien een iets andere vorm te geven (ik heb geen idee in hoeverre dat mogelijk is).
- Subfora verwijderen. De topics hoeven niet verloren te gaan voor mij, maar een subforum zoals Wereldreizen heeft maar 555 topics terwijl een actiever subforum als Stamcafé 48939 topics heeft. Klein verschil :')
- Meer lettertypes voor fora, en grotere lettergroottes. Dit zou ik persoonlijk echt een hele grote verbetering vinden.
- Misschien een idee om de beschrijvingen van de subfora alleen tevoorschijn te laten komen als je er met je muis overheen gaat? Ik vind het storend maar dat is puur persoonlijk.
Nou, dat waren mijn ideeën. Mocht je er meer hebben zet ze even hieronder neer dan voeg ik ze toe. Ik heb geen idee in hoeverre dit allemaal kan, en of hier animo voor is, dus ik hoor graag jullie meningen.
xx Mendes
~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~