• ~ Vermoedelijk vandaag meer mensen in Washington DC dan gisteren.
    ~ Schatting van meer dan 2 miljoen protesterende mensen wereldwijd.
    ~ Amsterdamse vrouwenmars: 3000 deelnemers
    ~ 673 vrouwenmarsen in 58 landen
    ~ Voor veel mensen niet alleen een Women's March voor vrouwen, maar ook tegen haat en tegen onverdraagzaamheid
    ~ Niet alleen vrouwen op de been, ook heel wat mannen zijn niet blij met de nieuwe president


    Sydney


    London



    Beide Washington

    Luchtbeelden van o.a. Washington: Klik

    Bronnen:
    ~ ad.nl
    ~ hln.be
    ~ Dailymail.co.uk

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 19:25 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Vreselijk :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Om eerlijk te zijn betwijfel ik ten zeerste of Trump hier zich ook maar iets van aantrekt.. :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    NewtScamander schreef:
    Om eerlijk te zijn betwijfel ik ten zeerste of Trump hier zich ook maar iets van aantrekt.. :/


    True, maar dan is het nog maar een kwestie van tijd tot de protesten iets minder vredevol worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tbh, het zijn in de eerste plaats marsen voor vrouwenrechten, niet zozeer tegen Trump (:
    Maar in de media wordt het vooral getoond als protest tegen Trump.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 20:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het echt onzinnig dat ze tegen Trump gaan demonstreren. Het heeft namelijk geen nut.

    In Nederland zou het kabinet falen en er nieuwe verkiezingen komen, maar in Amerika is dat niet zo, daar moeten ze gewoon vier jaar door.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik vind het echt onzinnig dat ze tegen Trump gaan demonstreren. Het heeft namelijk geen nut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alsof Trump dit zich aantrekt en daarnaast heeft het waarschijnlijk toch geen zin.


    16 - 09 - '17

    Die man doet toch wel wat ie zelf wil, helaas. Jammer dat hij president werd.


    26 - 02 - '16

    Protesten zijn nooit nutteloos :') wat, omdat Trump er niet op gaat reageren heeft het geen zin om te protesteren? Het laat mensen zien dat er nog anderen zijn die wel willen opkomen voor de rechten waar Trump geen seconde aandacht aan geeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volgens mij zijn de protesten bedoelt als breder dan tegen Trump alleen, maar eerder een algemene kritiek.


    The soul needs autumn.

    Selden schreef:
    Tbh, het zijn in de eerste plaats marsen voor vrouwenrechten, niet zozeer tegen Trump (:
    Maar in de media wordt het vooral getoond als protest tegen Trump.


    Vooral doordat Trump vrouwonvriendelijke uitspraken heeft gedaan en dreigen met het terugdraaien van dingen. Ik vrees het ergste tbh


    26 - 02 - '16

    Wel, iedereen* zit hier te zeggen dat het geen nut heeft omdat Trump er zich toch niets van aantrekt, maar ik vind het wel heel erg mooi dat zoveel mensen samenkomen om te protesteren tegen haat en tegen onverdraagzaamheid - want daar is er al genoeg van in de wereld. Of Trump er zich nu iets van aantrekt of niet: het is wel een signaal naar de wereld toe.

    *En toen ik dit verstuurde waren opeens wel mensen die al hadden gezegd dat het wel nuttig is :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 22:03 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Frodo schreef:
    Protesten zijn nooit nutteloos :') wat, omdat Trump er niet op gaat reageren heeft het geen zin om te protesteren? Het laat mensen zien dat er nog anderen zijn die wel willen opkomen voor de rechten waar Trump geen seconde aandacht aan geeft.


    Ik wilde net zelf een reactie typen, maar dit bespaart toch weer wat moeite.(;
    Tuurlijk heeft het voor Trump geen zin, het enige wat hem tegenhoud is een kogel door zijn kop, maar da's uiteraard eigenlijk ook geen oplossing.
    Maar waarom zou het geen nut hebben? Zolang mensen opkomen voor hun rechten, laten zien de die rechten niet zomaar kunnen worden afgepakt is het geen seconde nutteloos geweest. Pas als je de hoop opgeeft is het verloren moeite en hebben al dit soort figuren (Trump, Poetin, Le Pen, Wilders, DeWinter) gewonnen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik wilde net zelf een reactie typen, maar dit bespaart toch weer wat moeite.(;
    Tuurlijk heeft het voor Trump geen zin, het enige wat hem tegenhoud is een kogel door zijn kop, maar da's uiteraard eigenlijk ook geen oplossing.
    Maar waarom zou het geen nut hebben? Zolang mensen opkomen voor hun rechten, laten zien de die rechten niet zomaar kunnen worden afgepakt is het geen seconde nutteloos geweest. Pas als je de hoop opgeeft is het verloren moeite en hebben al dit soort figuren (Trump, Poetin, Le Pen, Wilders, DeWinter) gewonnen.


    Precies, ik ben het helemaal met je eens.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als Trump uitspraken heeft als deze;



    Dat mensen protesteren vind ik dan niet vreemd, weet je


    26 - 02 - '16