• Ik weet eigenlijk niet hoelang dit al aan de gang is, want ik had vaker het idee dat ik geen notificatie had gekregen (maar daar pas na een week ofzo achter kwam) en dat ik dan maar dacht dat ik het mailtje over het hoofd had gezien. Maar met de sneeuwballenactie heb ik nu in ieder geval zeven reacties gekregen en geen mailtje ontvangen, en ik heb één mailtje gekregen van een story waar helemaal niet op was gereageerd. (Die kan verwijderd zijn, maar het is wel een beetje vreemd). Ik heb nu gevraagd om notificaties in mijn Q-inbox. Die ontvang ik wel, maar dus nog steeds niet per mail. Er zijn wel andere dingen die ik in mijn mail krijg van Q, zoals de nieuwsbrief, een reactie op een reactie van mij en dat ik geraakt ben door een sneeuwbal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oei, dat klinkt vreemd want ik heb dat probleem bijvoorbeeld al niet. Ik krijg wel van alles een mail aan. En ik ben er zeker van omdat ik van reacties op creaties heb aangeduid dat ik ze zowel als pb en mail wil ontvangen (omdat ik mijn mails soms open en dan vergeet). Dus elke mail die ik krijg, daar krijg ik ook een pb van.

    Als niemand anders hier last van heeft, dan moet Rutger eens naar jouw account kijken of er ergens een bug of onregelmatigheid zit. Want het ligt normaal ook niet aan het mailadres gezien je de rest aankrijgt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kreeg afgelopen week een nieuwsbrief waar ik me zeker weten voor heb uitgeschreven. Weird much?


    oi, suzy

    Ik heb dit ook aan de hand! Erg vervelend, zeker nu.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Treason schreef:
    Ik kreeg afgelopen week een nieuwsbrief waar ik me zeker weten voor heb uitgeschreven. Weird much?

    En je hebt toevallig geen meerdere accounts? Want ik heb al meegemaakt dat personen zich hadden uitgeschreven voor de nieuwsbrief op hun eigen account, maar niet op hun oude account(s). En met dat het bereik iedere week toen vergroot werd en dus meer oude leden ook terug een nieuwsbrief kregen, kregen sommigen toch nog de nieuwsbrief omdat ze dat toen nooit hadden uitgevinkt of toen nog niet uit te vinken viel.
    Toevallig zoiets?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar dit gaat om alle soorten reacties dan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Treason schreef:
    Ik kreeg afgelopen week een nieuwsbrief waar ik me zeker weten voor heb uitgeschreven. Weird much?


    Hier heb ik ook last van.


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Nee, als ik een nieuw account maak is het eerste wat ik doe, me uitschrijven voor de nieuwsbrief. Daar ligt het echt niet aan.


    oi, suzy

    Scandal schreef:
    Maar dit gaat om alle soorten reacties dan?

    Ook bij lijstjes in elk geval!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Treason schreef:
    Nee, als ik een nieuw account maak is het eerste wat ik doe, me uitschrijven voor de nieuwsbrief. Daar ligt het echt niet aan.

    En gaat het over dé nieuwsbrief, want die was er vorige week niet.
    Of gaat het over de wekelijkse promotie van de spotlights?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Frodo schreef:
    Ik heb dit ook aan de hand! Erg vervelend, zeker nu.

    En bij jou? Ook alle soorten reacties op creaties?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    En gaat het over dé nieuwsbrief, want die was er vorige week niet.
    Of gaat het over de wekelijkse promotie van de spotlights?

    Ik wist niet dat er zoiets was als 'wekelijkse promotie van de spots', maar die betreft het in elk geval. Ik heb zoiets nog nooit eerder gezien, dus ik vind het heel vreemd dat hij nu ineens in mijn mailbox is beland...


    oi, suzy

    Treason schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat er zoiets was als 'wekelijkse promotie van de spots', maar die betreft het in elk geval. Ik heb zoiets nog nooit eerder gezien, dus ik vind het heel vreemd dat hij nu ineens in mijn mailbox is beland...

    Dat komt omdat hij nog maar 1,5-2 weken bestaat.
    Dat is in het leven geroepen om meer 'waarde' te krijgen voor je spotlights. Er waren namelijk vaak 'klachten' over dat je soms iets in de spot zet en na 5 minuten per toeval van de eerste plaats gekickt wordt door iemand anders. Dus om daar te compenseren, heeft Rutger dit ontworpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Treason schreef:
    Ik kreeg afgelopen week een nieuwsbrief waar ik me zeker weten voor heb uitgeschreven. Weird much?


    Dit had ik ook.


    Hmm, oké. Is er geen topic geweest daarover ter bekendmaking? Anyway, ik heb me daarvoor afgemeld. Dan is dat uit de wereld geholpen.


    oi, suzy

    Treason schreef:
    Hmm, oké. Is er geen topic geweest daarover ter bekendmaking? Anyway, ik heb me daarvoor afgemeld. Dan is dat uit de wereld geholpen.

    Dit was de enige bekendmaking.

    Ik ging er persoonlijk eigenlijk vanuit dat deze nieuwsbrief naar dezelfde lijst gestuurd werd als de lijst van dé nieuwsbrief.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury