• Ik weet eigenlijk niet hoelang dit al aan de gang is, want ik had vaker het idee dat ik geen notificatie had gekregen (maar daar pas na een week ofzo achter kwam) en dat ik dan maar dacht dat ik het mailtje over het hoofd had gezien. Maar met de sneeuwballenactie heb ik nu in ieder geval zeven reacties gekregen en geen mailtje ontvangen, en ik heb één mailtje gekregen van een story waar helemaal niet op was gereageerd. (Die kan verwijderd zijn, maar het is wel een beetje vreemd). Ik heb nu gevraagd om notificaties in mijn Q-inbox. Die ontvang ik wel, maar dus nog steeds niet per mail. Er zijn wel andere dingen die ik in mijn mail krijg van Q, zoals de nieuwsbrief, een reactie op een reactie van mij en dat ik geraakt ben door een sneeuwbal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb me allang uitgeschreven voor de nieuwsbrief, maar sinds enkele maanden krijg ik er wel een mail over. Dat vind ik vreemd. :')


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Scandal schreef:
    (...)
    En bij jou? Ook alle soorten reacties op creaties?


    Goh, ik kijk niet bij mijn andere creaties dus bij mij viel het alleen op bij mijn stories


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga een quiz van je doen, dan merk je het meteen :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga niet anders kunnen dan dit doorgeven aan Rutger. Volgens mij zijn jullie 2 de enige uitzonderingen die geen mails krijgen terwijl je het wel hebt aangeduid.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kreeg net ook geen e-mail meer over een privébericht. (Vanochtend nog wel). Fijn dat je het aan Rutger wilt doorgeven!


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ bij mijn quiz kreeg ik net wel een notificatie en bij één van mijn stories ook, dus ik denk dat het bij mij gefixed is (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik krijg sinds gisteravond ook weer notificaties! Ik zal het even in de gaten houden, gezien het wel vaker met vlagen is. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan is de bug misschien vanzelf over gegaan. Maar dat is ook vreemd. Houden jullie iedereen op de hoogte in dit topic?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jep! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 20:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alles in orde Natas? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha ik kreeg geen mails binnen op vijf reacties, maar kwam er vlak daarna achter dat dat aan mijn mailbox op de computer lag, want ze kwamen wel via mijn telefoon binnen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Haha ik kreeg geen mails binnen op vijf reacties, maar kwam er vlak daarna achter dat dat aan mijn mailbox op de computer lag, want ze kwamen wel via mijn telefoon binnen. :'P

    Eind goed al goed. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij krijg ik weer geen mails.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2018 - 11:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    - oeps verkeerde topic :X

    [ bericht aangepast op 28 feb 2018 - 12:51 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.