• Ik weet eigenlijk niet hoelang dit al aan de gang is, want ik had vaker het idee dat ik geen notificatie had gekregen (maar daar pas na een week ofzo achter kwam) en dat ik dan maar dacht dat ik het mailtje over het hoofd had gezien. Maar met de sneeuwballenactie heb ik nu in ieder geval zeven reacties gekregen en geen mailtje ontvangen, en ik heb één mailtje gekregen van een story waar helemaal niet op was gereageerd. (Die kan verwijderd zijn, maar het is wel een beetje vreemd). Ik heb nu gevraagd om notificaties in mijn Q-inbox. Die ontvang ik wel, maar dus nog steeds niet per mail. Er zijn wel andere dingen die ik in mijn mail krijg van Q, zoals de nieuwsbrief, een reactie op een reactie van mij en dat ik geraakt ben door een sneeuwbal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Volgens mij krijg ik weer geen mails.

    Nog steeds niet D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik krijg ook geen emailtjes meer van Quizlet
    Sinds gisteravond is het me sowieso al opgevallen..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vond het juist irritant dus heb ik de instellingen veranderd zodat ik steeds een PB op Q krijg wanneer er een nieuwe update van een verhaal is, of van reacties.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Voorlopig bestaat het probleem nog steeds, maar het is in ieder geval doorgegeven. Hopelijk is het snel opgelost.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het trouwens niet alleen met reacties nu, maar ook met privéberichten. Dus het lijkt wel of alle meldingen niet worden doorgestuurd naar mijn mail.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik krijg totaal geen mail, ook niet van abo’s. Waren nieuwe hoofdstukken die ik had gemist helaas (‘:
    Hoop dat het snel oplost :Y)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 20:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb hier dus ook last van :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mail is back, Yeeh *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Jep! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quick someone post something in my guestbook? I wamma check!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tegen de middag heeft de host het probleem kunnen fixen. :)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aaaaand they're gone. (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    De host heeft het nu weer opgelost. Ze gaan samen met het spamteam bekijken waar het steeds de mist in gaat. Als het opnieuw gebeurt, laat het dan zeker weten! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaa nu kreeg ik weer een mail. Thanks. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    Jaa nu kreeg ik weer een mail. Thanks. (:

    Yay! Hopelijk blijft het nu zo! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury