Paracosmic schreef:
(...)
Hierbij zou je heel goed uit moeten werken waarom ze geschorst is geweest (uit haar team, of wanneer) want dat is iets wat niet licht wordt opgenomen bij de politie. En het punt van undercover zijn, is dat niemand het weet, zelfs je collega’s niet. Dus daarbij komt ook de vraag kijken: hoe weet zij dat sommige collega’s van haar undercover zijn, zeker als ze is geschorst?
Plus, ze is misschien koppig etc. maar ze is wel helemaal geselecteerd voor het undercover zijnde. Als ze dat niet kan bedwingen, zou ze die baan nooit gekregen hebben.
- Waarom ze geschorst is geweest ben ik nog een beetje aan het bedenken, oeps. In ieder geval iets dat ze een niet al te hoge "rang" had en zelf beslissingen nam in plaats van te luisteren naar degenen boven haar. Iets in die richting.
- Wat betreft het weten van undercover collega's, wil ik eigenlijk beroep doen op één van de andere personages haha. Mits één van jullie daarin mee wil gaan natuurlijk.
- Daar heb je gelijk in! Ik bedoelde meer bijvoorbeeld dat ze niet in een stripclub gaat werken, omdat ze daarboven staat zeg maar. In die zin koppig haha. Ik ben op zoek naar iets wat haar ligt en wat haar met geen mogelijkheid kan verraden.
Go ahead and leave me paralyzed.