• Mijn vriendin is echt al jaren met een jongen bezig. Ze zijn verliefd maar telkens gebeurd er wel weer iets waardoor ze niet bij elkaar kunnen zijn en beide niet weten waar ze aan toe zijn. (Bv. roddels over hem dat hij haar gebruikt waardoor zij weer vertrouwen verliest in hem.) Maar net zat ze dus bij mij op msn en stuurde hij haar dit nummer:


    Toen moet ik dus echt janken,zij ook en hij waarschijnlijk ook.

    En nu is ze na hem toe om te praten. Ik hoop echt dat het goed komt. Die twee horen bij elkaar!

    o_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap het niet... Is dat nummer dan geen goed teken?

    Dusssssssssss

    Crushed schreef:
    Ik snap het niet... Is dat nummer dan geen goed teken?


    Ik denk het wel.

    Dat hij haar wil en niemand anders.

    Maarjah roddels kunnen veel kapot maken...

    Hooligan schreef:
    Dusssssssssss


    Dussss

    Kind als je geen reet boeit reageer dan gewoon niet.

    damn...

    Waarom moet jij daarom huilen..


    -

    Genius schreef:
    Waarom moet jij daarom huilen..


    Omdat hun twee al keiveel meegemaakt hebben samen.

    Ga niet alles vertellen maar een beetje romeo en julia achtig.

    En als jij dan elke keer weer je vriendin moet troosten dan gaat je dat op een gegeven moment ook raken.

    Uneventful schreef:
    o_O


    ?

    Wat een zeiklied, lol
    Nou, dat is leuk voor d'r.


    Me so good.

    raplove schreef:
    (...)

    Ik denk het wel.

    Dat hij haar wil en niemand anders.

    Maarjah roddels kunnen veel kapot maken...


    Oh damn, wat jammer.

    Ik snap dat gevoel. Mijn crush zou een 'player' zijn, maar volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik heb daar lang over zitten mokken, maar op een dag sloeg ik mezelf en gilde: "Bitch, get over it!"
    En nu ben ik terug zen ._. (=

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:06 ]

    Crushed schreef:
    (...)

    Oh damn, wat jammer.

    Ik snap dat gevoel. Mijn crush zou een 'player' zijn, maar volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik heb daar lang over zitten mokken, maar op een dag sloeg ik mezelf en gilde: "Bitch, get over it!"
    En nu ben ik terug zen ._. (=


    hahaha nou.

    Bij hun gaat dat niet zo gemakkelijk.

    Ze zijn echt al ikweet niet hoelang met elkaar bezig en dan hadden ze eindelijk een relatie dat Eidereen dacht 'eindelijk' en dan kwamen jaloerse mensen en geroddels en shiitt. Dat zij somst moet spugen van verdriet en nu hoop ik dat het weer goed komt en blijft.

    Beetje overdreven gedoe allemaal. En jullie zijn hoe oud? 12? :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    raplove schreef:
    (...)

    Ik denk het wel.

    Dat hij haar wil en niemand anders.

    Maarjah roddels kunnen veel kapot maken...


    Roddels verzwakken alleen degene die niet sterk genoeg zijn om erdoorheen te kijken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    raplove schreef:
    (...)

    hahaha nou.

    Bij hun gaat dat niet zo gemakkelijk.

    Ze zijn echt al ikweet niet hoelang met elkaar bezig en dan hadden ze eindelijk een relatie dat Eidereen dacht 'eindelijk' en dan kwamen jaloerse mensen en geroddels en shiitt. Dat zij somst moet spugen van verdriet en nu hoop ik dat het weer goed komt en blijft.


    Ik duim voor ze. (:

    Endure schreef:
    Beetje overdreven gedoe allemaal. En jullie zijn hoe oud? 12? :l


    Nee lieve schat beide zijn 17.

    Ik ben 15.