Prompto schreef:
Voelt een beetje ongemakkelijk, maar het is geen geheim dat je mijn beste vriend bent en het is zeker niet verkeerd om dat eens ergens anders te laten weten, dus hier gaan we dan.
Persona/Jamie.
Pff hoi :> *onderdrukt neiging om alleen gif van majima neer te zetten* Ik heb je dit jaar geen kerstkaart gestuurd, wat ik volgend jaar sowieso wel ga doen, maar dit is misschien een goed alternatief.
We kennen elkaar nu al aardig wat jaren, en wat een jaar was dit ook weer. Jij bent de enige die me áltijd kan overtuigen om nieuwe dingen te luisteren/spelen/etc. en de enige die daar spijt van heeft is mijn portemonnee, maar dat ook niet echt. Ik moest laatst denken aan alle dingen waar ik nooit heen zou zijn geweest als ik jou niet had en dat zijn er toch aardig wat, maar ik kan alles met je delen. Het is waar dat alles een stuk leuker (en soms minder erg) wordt als het gedeeld wordt en ik kan elke dag een beetje beter inkomen met de kennis dat ik er niet alleen voor sta en dat ik altijd dingen bij je kwijt kan, maar dat we evengoed ineens kinderfilms aan het kijken kunnen zijn en alles weer even heel anders is. :>
Ik hoop dat we nog heel veel jaren lang ineens random films kunnen gaan kijken over (ietwat enge) beertjes en misschien zelf nog wat verhalen kunnen verzinnen over beertjes die joelen (jezus dat was lang geleden, maar ik blijf lachen dat het toen al zo erg was dat we maar moesten hopen dat niemand ooit meelas - ik realiseer me nu ook ineens dat ik al een jaar deze signature heb). En blijf me alsjeblieft nog voor altijd meesleuren in je liefde voor dingen, want ik hou ervan.
Ietwat serieuzer. Ik hoop echt dat je weet hoe trots ik op je ben en hoeveel ik van je hou. Je bent de sterkste, meest bijzondere, <3333 persoon die ik ken en ik denk oprecht niet dat dat ooit anders gaat worden. En ik zal je het je zo vaak vertellen als nodig is, maar deze wereld zou niet hetzelfde zijn zonder jou, en al helemaal niet voor mij. Ik hoop oprecht dat we nog veel jaren samen naar elk concert ooit kunnen gaan en spontane dingen kunnen doen en vooral oneindig veel personages kunnen blijven creëren en heel die wereld kunnen vullen, want ik ken niemands personages die leuker zijn dan die van jou. Vergeet niet dat ik er altijd voor je wil zijn en dat ik (zoals blijkt) achterlijk lange dingen voor je wil typen, al helpt het maar een millimeter. Maar vergeet vooral niet hoe geweldig, uniek en bovenal ♥️♥️♥️ je bent (heb er geen woorden voor).
Nu ga ik stoppen met typen anders wordt het raar, maar de rest vertel ik je nog wel achthonderd keer het komende jaar denk ik.
NOU VERDOMME WAAROM ZIE IK DIT NU PAS AAA <33
Fuck spoilers.
Even een Majima om mee te beginnen:
Maar dit is by far het liefste berichtje dat iemand ooit voor me geschreven heeft. Echt by far. Ik ben heel blij dat je na ruim 6.5? holy shit, jaar nog steeds geen genoeg hebt gekregen van mijn eindeloze gezeik over de 49284239 dingen die ik leuk vind :>
En voor mij geldt eigenlijk precies hetzelfde. Ik zou echt 29234 dingen hebben overgeslagen als ik jou niet had, omdat ik echt niemand anders heb bij wie ik me kwetsbaar genoeg kan opstellen om ze mee te vragen naar een ding. Mezelf niet goed genoeg vinden voor anderen zit in mijn dna :") maar bij jou heb ik altijd helemaal het gevoel dat we samen horen en dat we alles kunnen ondernemen samen v^v <3
HAHAHAH @ joelende beertjes en je signature.
Maar maar maar maar alles wat jij zegt, geldt ook voor mij. We hebben allebei onze demons, maar ik ben heel blij dat we elkaar daar altijd uit kunnen trekken, al is het maar een beetje. Samen komen we er wel, echt. <3
Ik ben ook echt fucking trots op wat jij hebt gedaan dit jaar. Ik weet hoe moeilijk dingen zijn geweest *48392 details die ik niet op Q zal zetten verder*, maar daarom vind ik het echt fucking sterk en moedig van je dat je zulke grote stappen hebt gemaakt, ook al is het soms moeilijk. Echt jonge, ik heb ook respect voor jou <3
Ik moet nu ook echt denken aan de idiote dingen die we hebben meegemaakt samen. Tyler Joseph ontmoet, 2 cm van Damon Albarn af gestaan tijdens een 2849 uur durende versie van Andromeda, en dat we een nep-Jamie (niet ik) hebben gevonden in Brugge. Also, de lelijkste kerstboom ooit. Lelijker dan die van Rome.
Ik wil ook altijd met jou blijven schrijven, want er is niemand anders op de wereld die leukere personages maakt en bij wie ik de meest achterlijke scenario's neer kan leggen.
I lovoeyouu bestfren,33333
Even wat nutteloze gifjes van (gek genoeg) het schattigste beertje op de planeet:
Caution first, always.