• Welkom bij 'Will you be my valentine?'! een door mij nieuw bedachte Valentijns actie waarbij quizletters elkaar verblijden met een leuk Valentijns cadeautje.
    Het idee is dat iedereen een grote enveloppe stuurt met daar wat lekkers en/of een cadeautje en een kaartje erin stuurt. Van wie jij jou Valentijns geschenk krijgt weet je niet tot dat je het ontvangt, het is dus in meer of mindere mate een 'secret santa'.

    Valentijnsdag valt op 14 februari, wat dit jaar een woensdag is, de bedoeling is dat iedereen zijn of haar geschenk tegen die tijd al ontvangen heeft, zodat we hem allemaal op 14 februari kunnen openen.(:

    Wat zijn de kosten?
    Kosten hoeven niet hoog te liggen, je kunt voor een euro al een lekker chocolaatje krijgen en kaartjes hoeven ook niet duur te zijn, je kunt ze zelf maken of bij de action/big bazaar/Hema/Xenos kopen. Daarnaast krijg je leuke goedkope cadeautjes bij de action, big bazaar, aliexpress, wish of je maakt zelf wat! Kortom: wees creatief en kijk wat verder dan je in eerste instantie zou doen!(:
    Kosten zullen dus waarschijnlijk ergens tussen de €5 en de €10 euro uitkomen inclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn maximaal €3.90 bij brievenpus post van 250 tot 2000 gram.

    Wat zijn de regels?

    Je bent woonachtig in Nederland of meerdere mensen uit jou land willen meedoen aan de actie
    Je bent bereid je adresgegevens te delen met mij en vind het niet erg als ik deze aan een ander persoon doorgeef
    Je hebt (indien minderjarig) toestemming van je ouders
    Je stopt voldoende tijd in je Valentijns geschenk
    Je zorgt dat het pakket uiterlijk woensdag 14 februari 2018 aankomt bij je Valentijn, dit betekent dat je in de week van 5 februari je pakket verzend
    Inchrijven (en eventueel uitschrijven) kan tot en met 14 januari 2018, daarna zijn de inschrijvingen gesloten en is deelname definitief
    Als er sprake is van bewust niks opsturen dan zal je worden gemeld bij de Crew en uitgesloten worden van al mijn toekomstige acties
    Users die hun profiel hebben aangemaakt in 2018 kunnen dit jaar helaas niet deelnemen aan de actie

    In te vullen gegevens
    Je voornaam en username, graag in deze volgorde
    Leeftijd
    Hobby's, fandoms, ect.
    Wat vind je lekker?
    Wat zou je eventueel willen ontvangen?
    Allergieën
    Overig

    Onze romantische deelnemers

    Nederland

    •Jolijn/SPECS
    •Leeftijd: 20
    •Hobby's, fandoms: ik ben fan van Harry Potter, Twilight, Huis van de nacht, Avatar, Fantastic Beasts And Where To Find Them, Huntik, The Hunger Games, Divergent, Vampire Diaries, Shadowhunters/The Mortal Instruments. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, fitness, koekjes/cupcakes/taart bakken en daarnaast reis ik graag.
    •Wat vind je lekker? Ik houd van witte chocolade of chocolade met extra smaakjes. Melk chocolade weet ik ook goed te waarderen met pure chocolade vind ik niet lekker. Er zijn wel van die pure chocolade met aftereight vulling, die vind ik wel lekker. Daarnaast ben ik qua zoetigheid niet erg kieskeurig: nougat, karamel, ik eet het allemaal hahaha. Zolang je me geen rauwe wortels stuurt zit je vrijwel goed :')
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen? Zelf vind ik heel erg veel leuk, boekenleggers, kettinkjes, armbandjes, nagellak, fandom related stuff of iets van uitsteek vormpjes voor koekjes of iets om mee te bakken. Daarnaast heb ik een liefde voor notitieboekjes, mooie pennen en van die soort gelijke hebben dingetjes.
    •Allergieën: heb ik gelukkig niet!(:
    •Overig: Nope, ik weet niks meer wat ik zou moeten vertellen (:

    •Dean/Kuroshitsuji_Me
    •Leeftijd: 18
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, ik ik ben ik een grote KoRn fan c:
    •Wat vind je lekker?: Chocolade ^^ (donkere niet zo en hou niet zo van vullingen)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Dingen wat met games te maken heeft (sleutelhangers, kettingen etc), Harry Potter dingen, Tekenspullen of cosplay dingen c:
    •Allergieën: lichte melk allergie ._.
    •Overig: /

    •Cheyenne/404
    •Leeftijd: 17 (over een paar dagen)
    •Hobby's, fandoms: Ik houd echt ontzettend veel van Creepypasta! Verder zijn mijn hobbies (digitaal) tekenen, horror films kijken en gamen. Verders zit ik ook nog in de Furry fandom.
    •Wat vind je lekker?: Ik heb geen idee. Ik ben geen zoetekauw, als ik echt iets lekker vind zal het zoutig en gezond moeten zijn (Beef Jerky ofzo)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Echt het liefst iets van Creepypasta. Stickers, sleutelhangers (Tip, kijk op etsy!). Als je echt niets kan vinden is iets Pokémon of Furry related ook nog een goede optie!
    •Allergieën: Lactose Intolerantie!
    •Overig: Zou het grappig vinden als je de brief een beetje dark/creepy themed maakt. Hoeft natuurlijk niet!
    •Ps: Ik heb een vrij hoog budget om uit te geven aan dit evenement!

    •Sterre/Prim
    •Leeftijd: 20
    •Hobby's, fandoms, ect: Harry Potter, dieren, alles wat zacht en schattig is.
    •Wat vind je lekker? Ik houd niet van chocola. Ik vind zoute drop heel lekker
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen? Maakt me niet uit, ik heb een bullet journal dus iets van een mooie pen of tape of stickers is altijd leuk
    •Allergieën: Geen.(Ik ben vega maar dat is niet echt belangrijk hier denk ik Haha)
    •Overig /

    •Mexx/Garrett
    •Leeftijd 21
    •Hobby's, fandoms, ect Schrijven, tekenen, creatief bezig zijn, bullet journalling en lezen. Voor fandoms Harry Potter, the Illuminea files, Mistborn, eigenlijk de meeste fantasy/nerd dingen wel.
    •Wat vind je lekker? Chocola! En drop en eigenlijk de meeste dingen wel.
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen? Een leuk fandom ding of een notitieboekje. Maakt niet heel veel uit, wees creatief!
    •Allergieën Nope
    •OverigNope


    •Yolanda/Gibbs
    •Leeftijd 21 (damnit, I'm getting old :C )
    •Hobby's, fandoms, ect. Accordeoniste van beroep, ben fanatiek boogschutter, schrijven (brieven schrijven/wil met kalligrafie beginnen), onze honden van onze hondenkennel]/url] fotograferen, houten doosjes bewerken door er met de houtbrander namen en tekens op te branden en het te schilderen etc, Harry Potter/Fantastic Beasts en Stephen King zijn denk ik wel fandoms? Hoewel ik niet echt ergens nog een diehard fan van ben zoals vroeger. Dieren en alles wat cute en fluffy is zijn ook helemaal geweldig. c:
    •Wat vind je lekker? Borrelnootjes/chips is mijn guilty pleasure, oeps. :'D verder qua chocola ben ik gek van Kitkat/Twix/Snickers. Koekjes gaan dr ook altijd wel in. Eigenlijk is best wel veel voedsel hartstikke lekker, lolol
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen? Alle soorten (nep)bont dingen van de Action/Kruidvat/waardanook zijn altijd helemaal goed. Aangezien ik momenteel druk bezig ben met het maken van tasjes ervan. Wil er ook middeleeuwse tasjes van maken voor de boogschietevenementen. Middeleeuwse spullen zijn dus ook altijd hartstikke welkom. Briefpapier, kalligrafiepennen/stiften/whatever is altijd leuk, evenals houten doosjes. Leuke stickers worden altijd wel goed gebruikt, en alles wat cute en FLUFFEHHH is- is altijd heel erg welkom. Voedsel is ook altijd goed, obviously.
    •Allergieën Nope.
    •Overig Ik ben gek van 3D kaarten. <3 En dan niet dat geplakt/geknipte. Maar van die kaarten waarop de afbeelding dan zegmaar kan bewegen. Zoals 3D films.Beetje jammer dat Action ze tegenwoordig los verkoopt en niet meer in een setje van 5 a 10 (aangezien de prijs wel min of meer hetzelfde is gebleven en de kaarten dus duur zijn als je er een hele stapel van wilt kopen). xp Maar mocht er een kaart bij gedaan worden is zo'n 3D kaart altijd een pluspuntje? ;D

    •Laura/Varekai
    •Leeftijd 23
    •Hobby's, fandoms, ect. Marvel, Game of Thrones, Loki, The Walking Dead, Loki, Harry Potter, LOKI. Nee, euh, ik lees graag en ik wil graag wat creatiever bezig zijn. Mijn doel is dit jaar om eindelijk eens aan mijn Wreck This Journal te beginnen die al eeuwen in de kast ligt te verstoffen :')
    •Wat vind je lekker? Ja, kijk, de V&D had altijd van die lekkere chocola, maar ja. Dat is nou weer jammer. Zolang er geen vulling in de chocola zit is het vrijwel altijd goed. OH en mijn favoriet zijn die coffee & cream van Merci maar volgens mij kun je dat nergens apart kopen, zo zonde D:
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen? Iets creatiefs wat ik kan gebruiken voor dat Wreck This Journal ding? Anders prullaria. De Action, Xenos en de Flying Tiger hebben altijd van die random en nutteloze dingen die je eigenlijk meteen wilt kopen maar waar je niks aan hebt. Heerlijk! Neehoor, ik ben overal wel happy mee.
    •Allergieën Nein.
    •Overig Uhm. Niks? :"D

    •Nanóuk/Oakheart
    •Leeftijd 22
    •Hobby's, fandoms, ect. Schrijven, the hobbit, HP, qua schrijven ben ik helemaal obsessed met het fantasy genre
    •Wat vind je lekker? Chocolaaaa, en eh... bijna alles wel. Ik lust alleen geen drop, ananas of bleekselderij (niet dat ik die laatste twee verwacht)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?
    Ehm, eigenlijk ben ik bijna overal wel blij mee. Als het iets is wat je zelf waarschijnlijk leuk zou vinden, is de kans groot dat ik dat ook vind. Echt anything eigenlijk, van make-up tot schrijfspullen tot hebbedingetjes. Ja gewoon een leuke verrassing ben ik wel blij mee
    •Allergieën Nee
    •Overig /

    • Shania/Gibbins
    • 17 jaartjes.
    • Hobby's - Tekenen, lezen, fotograferen, gamen, bakken, bullet journalling, cosplaying.
    Fandoms - Mijn grootste fandoms zijn (Tussen haakjes staan favoriete karakters): Star Wars (Kylo Ren, Anakin Skywalker/Darth Vader, Captain Phasma), LOTR / The Hobbit (everyone actually), Marvel(Captain America, Spider-Man, Star Lord), Voltron(Keith and Coran), DC Comics(Wonder Woman, Red Hood, Arsenal), Assassin's Creed(everyone), Les Misérables(Jean, Enjolras, Éponine), Fallout (game - fav: iedereen basically).
    •Wat vind je lekker - Karamel Zeezout is echt liefdeeeeee. Smarties (Milka Confetti dus ook), M&M's (of soortgelijke), Bros, Kitkat, MELKchocolade enzo.
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen - Creatieve spulletjes voor mijn BuJo; fineliners, washi tapes, markers, etc. Anders tekenspulletjes in general. Anders goedkope spulletjes van bovenstaande fandoms c:
    •Allergieën - nope.
    •Overig - Zou niet weten wat tbh

    België

    •Stefanie/DeroGoi
    •Leeftijd: 25j
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, Supernatural, Lucifer, Grimm, Sleepy Hollow, ik hou enorm veel van vosjes, ik ben verzot van metal muziek (zie: Oomph!, Billy talent, Bullets for my valentine, Rammstein,...), ik hou ook enorm veel van lezen vooral van manga en van fantasie boeken, of gewoon van een boek met een mooi en spannende verhaallijn.
    •Wat vind je lekker?: Oreo's! En chocola, hmm ja chocolade x3, liever geen zwarte chocolade.
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Ik hou van creatieve gedachten, ik ben dan ook snel blij met wat ik krijg. Stop er een beetje tijd in en ik vind het super geweldig!
    •Allergieën: Geen
    •Overig: /



    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 17:23 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aw, wat een super leuk idee! Ik kijk morgen even om het in te vullen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik ga hier eventjes over nadenken. Het is wel een superleuk idee Jolijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    quote]Neara schreef:
    Aw, wat een super leuk idee! Ik kijk morgen even om het in te vullen.

    Yes, leuk!:3

    Tzipporah schreef:
    Ik ga hier eventjes over nadenken. Het is wel een superleuk idee Jolijn ^^


    Thanks Soof :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dit best een leuk idee ^^ moeten er nog zijn binnen België, of iemand ziet het zitten om naar België te sturen, wil ik graag meedoen. Ik zit er niet mee in om men grote brief naar Nederland te sturen ^^

    Je voornaam en username: Stefanie, DeroGoi
    •Leeftijd: 25j
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, Supernatural, Lucifer, Grimm, Sleepy Hollow, ik hou enorm veel van vosjes, ik ben verzot van metal muziek (zie: Oomph!, Billy talent, Bullets for my valentine, Rammstein,...), ik hou ook enorm veel van lezen vooral van manga en van fantasie boeken, of gewoon van een boek met een mooi en spannende verhaallijn.
    •Wat vind je lekker?: Oreo's! En chocola, hmm ja chocolade x3, liever geen zwarte chocolade.
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Ik hou van creatieve gedachten, ik ben dan ook snel blij met wat ik krijg. Stop er een beetje tijd in en ik vind het super geweldig!
    •Allergieën: Geen
    •Overig: /


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    leuk idee ik doe graag mee c:
    Je voornaam en username: Dean, Kuroshitsuji_Me
    •Leeftijd: 18
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, ik ik ben ik een grote KoRn fan c:
    •Wat vind je lekker?: Chocolade ^^ (donkere niet zo en hou niet zo van vullingen)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Dingen wat met games te maken heeft (sleutelhangers, kettingen etc), Harry Potter dingen, Tekenspullen of cosplay dingen c:
    •Allergieën: lichte melk allergie ._.
    •Overig: /


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DeroGoi schreef:
    Ik vind dit best een leuk idee ^^ moeten er nog zijn binnen België, of iemand ziet het zitten om naar België te sturen, wil ik graag meedoen. Ik zit er niet mee in om men grote brief naar Nederland te sturen ^^

    Je voornaam en username: Stefanie, DeroGoi
    •Leeftijd: 25j
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, Supernatural, Lucifer, Grimm, Sleepy Hollow, ik hou enorm veel van vosjes, ik ben verzot van metal muziek (zie: Oomph!, Billy talent, Bullets for my valentine, Rammstein,...), ik hou ook enorm veel van lezen vooral van manga en van fantasie boeken, of gewoon van een boek met een mooi en spannende verhaallijn.
    •Wat vind je lekker?: Oreo's! En chocola, hmm ja chocolade x3, liever geen zwarte chocolade.
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Ik hou van creatieve gedachten, ik ben dan ook snel blij met wat ik krijg. Stop er een beetje tijd in en ik vind het super geweldig!
    •Allergieën: Geen
    •Overig: /


    Ik zal je er bij zetten!(: Hopelijk doet er nog een Belg mee dan of iemand met een groter budget :'D Ik keek net op PostNL voor verzending naar België.....belachelijke bedragen :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    leuk idee ik doe graag mee c:
    Je voornaam en username: Dean, Kuroshitsuji_Me
    •Leeftijd: 18
    •Hobby's, fandoms, ect: Ik doe aan cosplay, ik hou van tekenen, gewoon creatief bezig zijn vind ik fijn. Ik ben enorme fan van Harry Potter en Fantastic beasts, ik ik ben ik een grote KoRn fan c:
    •Wat vind je lekker?: Chocolade ^^ (donkere niet zo en hou niet zo van vullingen)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Dingen wat met games te maken heeft (sleutelhangers, kettingen etc), Harry Potter dingen, Tekenspullen of cosplay dingen c:
    •Allergieën: lichte melk allergie ._.
    •Overig: /


    Ik zet je erbij :3 Trouwens, je houd van chocolade maar je hebt melk allergie? Hoe doe je dat dan :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    •Je voornaam en username, graag in deze volgorde: Cheyenne, 404.
    •Leeftijd: 17 (over een paar dagen)
    •Hobby's, fandoms: Ik houd echt ontzettend veel van Creepypasta! Verder zijn mijn hobbies (digitaal) tekenen, horror films kijken en gamen. Verders zit ik ook nog in de Furry fandom.
    •Wat vind je lekker?: Ik heb geen idee. Ik ben geen zoetekauw, als ik echt iets lekker vind zal het zoutig en gezond moeten zijn (Beef Jerky ofzo)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Echt het liefst iets van Creepypasta. Stickers, sleutelhangers (Tip, kijk op etsy!). Als je echt niets kan vinden is iets Pokémon of Furry related ook nog een goede optie!
    •Allergieën: Lactose Intolerantie!
    •Overig: Zou het grappig vinden als je de brief een beetje dark/creepy themed maakt. Hoeft natuurlijk niet!
    •Ps: Ik heb een vrij hoog budget om uit te geven aan dit evenement!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 17:57 ]

    404 schreef:
    •Je voornaam en username, graag in deze volgorde: Cheyenne, 404.
    •Leeftijd: 17 (over een paar dagen)
    •Hobby's, fandoms: Ik houd echt ontzettend veel van Creepypasta! Verder zijn mijn hobbies (digitaal) tekenen, horror films kijken en gamen. Verders zit ik ook nog in de Furry fandom.
    •Wat vind je lekker?: Ik heb geen idee. Ik ben geen zoetekauw, als ik echt iets lekker vind zal het zoutig en gezond moeten zijn (Beef Jerky ofzo)
    •Wat zou je eventueel willen ontvangen?: Echt het liefst iets van Creepypasta. Stickers, sleutelhangers (Tip, kijk op etsy!). Als je echt niets kan vinden is iets Pokémon of Furry related ook nog een goede optie!
    •Allergieën: Lactose Intolerantie!
    •Overig: Zou het grappig vinden als je de brief een beetje dark/creepy themed maakt. Hoeft natuurlijk niet!
    •Ps: Ik heb een vrij hoog budget om uit te geven aan dit evenement!


    Ik zet het erbij (: Betekent de PS dat je eventueel naar België zou versturen?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Super leuk idee! Ik wacht nog even af tot ik wat terug hoor van mijn sollicitatie (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik zet het erbij (: Betekent de PS dat je eventueel naar België zou versturen?:'D


    Meer voor de cadeautjes, maar het ligt er aan hoe duur het is om naar Belgie te sturen.

    Varekai schreef:
    Super leuk idee! Ik wacht nog even af tot ik wat terug hoor van mijn sollicitatie (:


    It's a money struggle :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    404 schreef:
    (...)

    Meer voor de cadeautjes, maar het ligt er aan hoe duur het is om naar Belgie te sturen.


    Oooh, nou ik zou wel binnen de richtlijnen blijven zelf, want het zou zomaar kunnen dat degene die jou krijgt niet zo'n riant budget heeft. Dat zou wel een beetje een domper zijn denk ik :'D
    Naar België versturen is vrij prijzig, geloof ergens rond de 8,40.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh, sounds fun! Maar ik denk er nog even overna.

    Garrett schreef:
    Oeh, sounds fun! Maar ik denk er nog even overna.


    It IS fun!(krul)
    Is goed hoor, je hebt nog tot 14 januari :)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 18:12 ]


    You were born original, don't die as a copy.