Allereerst bedankt aan alle quizletters die ervoor zorgen dat de activiteit op Quizlet lekker gezellig blijft en voor de leuke gesprekken zorgen.
Dan natuurlijk alle Mods die ervoor zorgen dat Quizlet de gezelligste sfeer behoudt en ons met alle kleine lay-out foutjes helpt!
Dan de beste kinderen op Quizlet die even een dikke shout-out verdienen❤
En omdat er altijd een gekke volgorde aan zit bij deze dingen al ontkent iedereen dat weet ik dus niet wie ik bovenaan moet zetten, dus de randomizer wordt er even bij betrokken, wat inhoud dat iedereen bovenaan kan staan :')
Te beginnen met Ava/Inktzwart, even kijken ik ben heel slecht in deze dingen dus ik weet nog niet precies waar ik ga beginnen maar we zien wel gewoon wat er uiteindelijk uit voort rolt. We hebben zo nu en dan onze meningsverschillen *kuch kuch twee weken geleden fso als t niet minder is* maar dit is geen probleem, want ondanks dat mag ik je echt heel graag. En net als jij zou ik je echt heel graag een keertje willen meeten, en ik wil nog steeds het plan uitvoeren dat er eigenlijk voor zorgde dat we überhaupt op onze app groep startte haha. So hope I'm not alone in that one. Je maakt Quizlet een betere uhm internetwereld I guess❤
Als tweede was Elisa/Pua, ik vind jou gewoon super duper aardig hihi. Ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden, je bent altijd daar als ik je nodig heb ik krijg een spontane glimlach op mijn gezicht als we aan het appen zijn op onze manier, wat basically inhoud dat er niks getypt wordt maar alleen gesproken waardoor we eigenlijk net zo goed kunnen bellen maar toch doen we dat niet. Samen zijn we de genies der verhalen, maar zodra het op het verhaal schrijven aankomt ben je daar toch echt alleen in door mijn enorme tijdstekort, ik zal binnenkort weer schrijven promise. Ik wou gewoon dat je wist dat ik je geweldig vind en ik wil ook jij heel graag een keertje meeten.💕
Next up, ik weet niet heel zeker of ik het goed ga schrijven maar LoStGiRlx3 deze is voor joua weet ik vrij zeker dat je het toch niet leest omdat je haast nooit online bent maar dan zeg ik het wel gewoon via app. Maar als ik met iemand diepgaande gesprekken kan voeren en diegene dan vol begrip is dan ben jij het wel. Ik kan bij je mijn hart kwijt en dat betekent meer voor me dan dat je af en toe door hebt volgens mij. Dus bij deze, ik vind het super lief hoe je me altijd helpt en weet dat jij ook bij mij je hart kan storten, al ben je daar zelf soms nog al bang voor, geloof me, zo makkelijk laat ik je niet gaan💕
Amber/Novembermeisje jij bent eigenlijk samen met (ik weet niet of ik haar naam mag zeggen dus daarom maar de gebruikersnaam) LoStGiRlx3 de enige die geen enkele connecties heeft tot ons "vaste groepje" toch zorgt dit er zeker niet voor dat ik je minder mag want ik vind je echt heel aardig. Je bent altijd lief en heel orgineel in je ideeën, je bent echt een grote inspiratiebron. Ik ben dan ook serieus bang dat je in je grote snelheid jezelf van Q afblaast en dat mag niet gebeuren darling. Nu heb je het de laatste tijd heel druk en hierdoor ben je jammer genoeg minder online, just so you know I miss you❤
De volgende is Mirthe/totheground nou ik ben trots op wat ik tot nu toe allemaal heb kunnen vertellen dus is kijken hoe orgineel ik nu nog kan zijn, want ik heb zo een beetje het gevoel dat het bijna op is hihi. Je bent een kei lieve en leuke meid en je moet echt niet zo onzeker ze zijn. Ben gewoon lekker jezelf doe waar je goed in bent en fuck de haters. Want als ze jou niet aardig vinden dan weet ik het niet hoor, dan zal dokter Isa is een hartelijk woordje met ze spreken. No just kidding dat helpt waarschijnlijk niet. Hoe dan ook I really like you😊
Dan hebben we Jo/Childhood we hebben zo uhmm onze ruzies. Want goh wat zijn we daar beide fel in :'). Anyway al hebben we een tijdje terug een behoorlijke ruzie gehad, dat heeft er niet voor gezorgd dat ik je minder mag, we zijn tenslotte wel een team die in een debat alle anderen zouden verslaan (zolang we t maar met elkaar eens zijn haha.) Ik zou je graag een keertje ontmoeten al kan ik daarin echt een schijtluis zijn don't blame me hihi. En ja thnx for everything I guess
And last but not least Ilse/Duendes nu ken ik je niet heel goed en ken ik je met name via Mirthe en de groep waar ik opeens in werd gegooid wat ik verder wel leuk vond hoor haha. Maar vanuit daar vond ik je een echte lieverd en daarom verdiende jij ook een plekje op dit lijstje❤
Dan echt als laatste de mensen die Quizlet hebben verlaten maar naar wie ik toch nog een bedankje wil sturen en die ik in mijn hart nog altijd zal herinneren, Christiaan/Liwenu ik weet niet hoe je het deed maar het voelde echt alsof ik je goed kende en ik ben echt heel blij dat ik je ben tegengekomen hier op Quizlet. Ik mis je echt heel erg en ik hoop echt dat alles goed met je gaat. Dan hebben we nog je zusje die zodra jij me had verlaten het draadje oppakte en me vertelde wat er nu was gebeurd, ik heb het over Lowen/Toy. Ik mis jullie beide echt heel erg en ik hoop dat je nog ooit terug komt op Quizlet❤ En als echte laatste Janette/Socorro jij bent van de drie degene die het laatste nog online is geweest en daarom heb ik goede hoop dat jij misschien nog terugkomt en dit dan leest, lieve schat blijf op Quizlet alsjeblieft
"The stars replaced the emptiness of my heart."