• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn bijles leerling heeft echt zo'n harde schop onder z'n kont nodig.
    Alleen weet ik zelf niet zo goed hoe m te geven.

    En hij moet echt z'n zaken op een rijtje krijgen....
    Moet ie opeens een halfuur eerder weg vanwege z'n werk, komt ie ook nog eens ruim 10 minuten te laat, urgh.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2017 - 13:40 ]


    Stenenlikker

    Ik haaaaat muziektheorie laat me gewoon zingen


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het gaat me echt verbazen als ik een positief studieadvies krijg. Want jeetje ik ben echt niet goed bezig geweest op school.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt nog steeds misselijk door de stress van die wespensteek :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had deze opdracht al om 12 uur moeten inleveren en ik heb hem nog steeds niet af, haha. Ik heb op tijd inleveren op gegeven moment ook gewoon opgegeven, maar ik moet het nu eigenlijk niet te lang meer laten liggen


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    -.-


    Caution first, always.

    Een boek van 600 pagina's over alleen al de Nederlandse adjectieven en bijwoorden. En dan zijn er nog vier andere delen over andere syntactische onderdelen van het Nederlands. In het Engels. Whoa.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alright, iedereen koopt vliegtickets naar alles behalve mij. Feeling so small now...


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom gaan er altijd meerdere broeken tegelijkertijd stuk? Laat me dan eerst een nieuwe broek kopen en ga dan als tweede broek stuk. Dit is zo irritant, vooral omdat broeken shoppen soms best lastig kan zijn.

    Want nu moet ik mijn andere broeken vaker dragen en gaan die straks allemaal ook tegelijkertijd stuk zeker.


    Physics is awesome

    Weer $180 armer MAAR MAAR ik kan nu officieel mijn visum aan gaan vragen aaaaah


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Een boek van 600 pagina's over alleen al de Nederlandse adjectieven en bijwoorden. En dan zijn er nog vier andere delen over andere syntactische onderdelen van het Nederlands. In het Engels. Whoa.


    Syntaxis, hoera (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ALLEREERST Robert Downy Jr. in de MCU, toen Martin Freeman randomly in een MCU movie, toen Benedict Cumberbatch als main person in MCU's Doctor Strange en nu FRIGGIN JUDE LAW als original Captain Marvel?!?!?!!?!?!
    SHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCK
    SHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCK
    SHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCK
    SHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCK
    SHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCKSHERLOCK


    Deep inside, I've never felt alive

    WHAT the FUCK


    Mhm?

    Uuuuugh, rot op :C


    Smile. You're beautiful. <3

    * facepalm * Somebody wants attention, damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.