• de neiging gehad om een leraar te slaan? Dat had ik vandaag, want mijn mentor zei tegen mij dat ik er slonzig uit zag en dat hij denkt dat hij jeugdzorg moet bellen omdat hij denkt dat ik niet in een geschikte leer en leefomgeving leef of zo. Ik stond daar maar een beetje rond te kijken, maar ik had echt de neiging om hem kei hard op zijn bek te slaan. Sorry voor mijn taalgebruik. Nou, wat is er bij jullie gebeurt waardoor je een leraar wou slaan?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    OMB, wat een stom ventje.

    Ik neem aan dat ie het niet zomaar verzint? :W Maar goed, kan ie het wel even vriendelijker brengen.

    Ehm ja 1 keer haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja echt wel!
    Onze lerares is enorm gespannen omdat we zo'n rumoerige klas hebben. Tijdens wiskunde vandaag liep ze rond de klas en beschuldigde zomaar een jongen dat hij antwoorden afkeek en ze niet zelf maakte, ze zei dat hij enorm dom was!
    Ook tegen een andere jongen (we zitten in VWO TTO) zei ze dat zijn gedrag enorm Kaderberoeps was en dat hij zelfs niet slim genoeg was om dat te doen.

    Een vriendin van mij zat naast mij en ik vroeg wat aan haar, en zij antwoorden, riep ze opeens: ''Shut up, if you've got a question, come to me and don't speak'' Ofzoiets, tegen mijn vriendin dan. Tegen mij vroeg ze of het mij alleen maar ging om huiswerk omdat ik nooit oplette tijdens uitleg en toevallig was dat de enige keer dat ik dat deed. Ze vraagde zich af of ik alles wel snapte enzo.

    Het is echt een strontlerares.

    zo een lap tekst


    Not all those who wander are lost.

    Vandaag had ik dat nog, mijn wiskundelerares viel me vandaag de hele les lastig met dat ze het niet begreep dat ik een 5.5 voor wiskunde had, omdat ik normaal negens haal. -.-

    Maar jou leraar zegt dat alleen omdat je er niet perfect tip top uitziet? weird. o.o


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    da`s wel heftig :p ik heb een leraar die ik altijd wel wil slaan omdat hij zo *UCHE*dom*UCHE* is... ik noem geen namen maar zijn bijnaam is tosti XD

    Haha, zo vaak.
    Wat had je aan dan, dat ie je slonzig vond?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja.
    Een vriendin van mij had probeleem met een leraar,lang verhaal het komt er op neer dat zij zich slecht voelde in zijn buurt omdat hij niet lekker in zijn vel was.
    Op een gegeven moment hadden ze ruzie of zo. Zij duwt haar tas op de grond en rent naar buiten. Ik haar natuurlijk achter naar. zij was helemaal overstuur. Hij kwam later ook en zei dat ik niet zo veel aandacht aan haar moest besteden en dat ze zich aanstelde.
    (Nu moet ik er wel even bij zeggen dat die leraar altijd heel er overdrijft en een über homo is(ik heb niks tegen homo's maar hij was echt erg en irritant.)
    Na toen had ik het niet meer. Ik weet niet meer wat ik zei maar het kwam er op neer dat hij zich te veel aanstelde en dat zijn eigendunk te groot is.Ik was zo kwaad, het is een wonder dat ik niet sloeg.
    Het is nog steeds niet goed tussen ons,maar ja die klootzak is opgerot dus mij maakt het niet uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JongEnBlond schreef:
    Haha, zo vaak.
    Wat had je aan dan, dat ie je slonzig vond?


    Ik droeg gewoon een broek, zwart shirt en een baseball jack! Dus ik snap echt niet waar hij het vandaal haalt. Oke, ik draag vaker dezelfde kleren, maar dat is toch juist goed, minder was beter milieu


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik, vandaag nog.

    We hadden in het begin van het jaar een mentor mevr. H. en zij gaf ons ook Nederlands. Toen heeft ze ons 4 weken niet les gegeven en toen ze terug was ook niet echt meer. Daarna ging ze weer weg en kregen we mevr. K als mentor + Nederlands lerares. Die gaf vet goed les. Kregen we te horen dat mevr. H weer terugkomt, dus dat is ontzettend balen. Mevr. H kijkt ook áltijd de andere kant op als ze ons ziet, terwijl mevr. K gezellig een praatje maakt.
    Kwam mevr. H vandaag de klas in en vertelde ze doodleuk dat we volgende week donderdag een pw NL hebben.
    Ze zegt niet eens even iets als; ''Leuk jullie weer te zien, ik wilde even de reden vertellen van mijn afwezigheid.'' ofzoiets. Nee, ze zegt alleen maar wanneer het proefwerk is.
    Toen had ik echt even de neiging om haar te slaan. Want mevr. K heeft ons wél goed les gegeven en het hoofdstuk van het pw met ons behandeld, dus zou zij het ons moeten vertellen, vind ik toch.

    Lang bericht!:X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Supposed schreef:
    OMB, wat een stom ventje.


    -

    Ja, vandaag nog.
    Door een fout in de administratie leek het alsof ik er twee uren niet was. Maar dat was ik dus gewoon wel.
    Dus ik moest het dubbele inhalen; 4 uur. Dus ik maar dat gewoon doen, want m'n decaan mag mij al niet.
    Dus vandaag was de decaan in de klas, hij was bezig met absenten of zo. Dus ik kwam binnen en hij tike mij aan en zei: 'Niet spijbelen hè!'
    Dus ik reageerde nogal fel dat het een fout was en dat ik er wél was.
    Hij meteen reageren met niet zo boos hè!
    Eh, jawel? Laat me gewoon.
    En toen moest iedereen lachen dat ik zo reageren (maar niet uitlachen) en toen ging ie weer weg.
    Ja, ik was echt boos op hem.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als leraren zeggen dat ik niks zit te doen terwijl ik gewoon iemand de stof uitleg ofzo. Dan kan ik ze echt wel het raam uitgooien, grr.


    It's time to be happy again.