• ✦      Back in time      ✦

    The future is in the past


    Setting

    Het is 70 miljoen voor onze jaartelling en dinosauriërs samen met andere dieren bevolken de aarde. Totdat ergens in Noord-Amerika, een paar kilometer bij een waterplek vandaan een poort ontstaat waaruit mensen zullen komen. Deze mensen moeten zien te overleven in deze ruige en gevaarlijke omgeving. Want als zij overleven, dan kunnen andere mensen hier ook overleven. Maar lukt het ze wel om hier te overleven?



    Story

    Het is 2140 en de aarde word steeds minder leefbaar. De luchtvervuiling heeft gezorgd voor meer gaten in de ozonlaag. Wat ervoor zorgt dat meer mensen ziek worden en sterven. Echter komen er ook iedere dag mensen bij wat ervoor zorgt dat er alsnog overbevolking is. Daardoor zijn er ook hongersnoden en is er grote armoede in vrijwel ieder land. Als een organisatie die een groep wetenschappers in dienst heeft, ontdekt dat men terug in de tijd kan, wordt dit gezien als de oplossing. Na succesvolle proeven met dieren, wil de organisatie nu mensen terug de tijd in sturen om te kijken of zij daar kunnen overleven.

    Iedereen die aan de voorwaarden voldoet en terug wil reizen in de tijd is welkom.

    Voorwaarden

    ✦ Je moet 18 jaar of ouder zijn
    ✦ Je hebt geen strafblad
    ✦ Je moet in goede gezondheid zijn
    ✦ Je moet jezelf kunnen beschermen


    Boodschap


    Hallo deelnemer,

    Bedankt voor je interesse in het project Chronos van de organisatie Metis. Tijdens het project zul je samen met enkele andere personen terug reizen in de tijd. Om je overlevingskans te vergroten krijg je van Metis een aantal spullen mee die je kunt gebruiken zodra je op je bestemming bent aangekomen. Voor degene die met een wapen overweg kan, wordt gevraagd dit te melden. Het is niet toegestaan om je eigen wapen(s) en munitie mee te nemen. Je krijgt wapen(s) en munitie van Metis. Jijzelf en je bagage worden gecontroleerd op wapens voordat je vertrekt. Degene die in het bezit zijn van een rijbewijs, wordt ook gevraagd dit te melden.


                                                                                                                                                                                                                     
    Invullen

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar – Maximaal 35 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Reden om terug in de tijd te reizen:
    Rijbewijs:
    Extra:

    Liever geen relaties vooraf in welke vorm dan ook tenzij je toestemming vraagt!

    Regels

    ✦ De Quizlet huisregels
    ✦ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ✦ Geen perfecte personages,
    want niemand is perfect
    ✦ Minimaal 200 woorden per post
    ✦ Naamsveranderingen doorgeven
    ✦ Alleen ik (MacGyver) maak nieuwe topics aan
    ✦ Sluit niemand buiten

                                                                                                                                                         



    Deelnemers


                                                                                                                                                                                       
    Vrouwen

    ✦ Rowan "Rho" Laine ~ Tashi Rodriquez ~ Tulua ~ 1
    ✦ Riley Jessa Reyme ~ Barbara Palvin ~ MacGyver ~ 2
    ✦ Liv Valkyrje Valtersen ~ Emma Dumont ~ IrisWestAllen ~ 3
    ✦ Daniella Moretti ~ Adriana Lima ~ FreeThyself ~ 4
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Mannen

    ✦ Epsilon "Ep" Laine ~ Marcello Alvarez ~ Obeah ~ 1
    ✦ Myles "Milo" Bennett ~ Jensen Ackles ~_Irisdescent ~ 3
    ✦ Raphael Maurice Ovesen ~ .......... ~ Hephaistion ~ 5
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Er zijn meer rollen dan vier mannen en vrouwen

    Stop op vrouwen (tijdelijk)!



    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:39 ]


    Physics is awesome

    Graag even doorgeven wie jullie faceclaim is. Want ik wil wel weten wie al die knappe mensen zijn natuurlijk.

    Voor de mensen die het al hebben door gegeven of al in het lijstje hebben verwerkt, jullie hoeven het niet nog een keer door te geven.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2017 - 13:01 ]


    Physics is awesome

    Ik twijfel nog heel hard. Ik heb eigenlijk nauwelijks tijd om te RPG'en (Al verandert dit misschien als ik aan de nieuwe uni periode begin), maar het idee lijkt me wel erg leuk. En ik had idd nog een rol waar ik weeral nooit mee heb kunnen spelen, omdat de RPG te gauw dood liep ):


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Hmm, ja, ik zit ook wat met het uni probleem..
    Maar dit rp trekt me wel aan!
    Dus, als de almachtige topicleidster geen problemen heeft met mensen die af en toe wat minder postjes per week plaatsen, dan zou ik toch graag een vrouw willen reserveren (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MacGyver schreef:
    Graag even doorgeven wie jullie faceclaim is. Want ik wil wel weten wie al die knappe mensen zijn natuurlijk.

    Voor de mensen die het al hebben door gegeven of al in het lijstje hebben verwerkt, jullie hoeven het niet nog een keer door te geven.


    Emma Dumont


    Bowties were never Cooler

    Mijn fc is Marcello Alvarez.
    De rol is trouwens ook af, op p1


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rho is klaar en haar faceclaim is Claire Estabrooke! ^^


    I have seen my own sun darkened

    @Hephaistion

    Ik hoor graag wat uiteindelijk je beslissing is. Eventueel mag je, je oude personage spelen als je dat wil. Zolang als alle informatie nog klopt met het lijstje dat er nu is.

    @MrsNobody

    Leuk dat de RPG je aan trekt. Ben je nou sarcastisch of probeer je een veer in mijn reet te prikken? Ik vind het niet erg als je wat minder per week kan posten. Alleen ben ik wel bang dat je misschien dingen mist of niet goed mee kan komen als andere mensen vaker posten. We zien wel hoe het gaat. Ik zal je op de lijst zetten.


    Physics is awesome

    @Obeah & Tulua

    Deze groep mensen zijn de eerste mensen die terug reizen in de tijd. Hiervoor zijn er alleen dieren terug gestuurd in de tijd als proef. Dus de reden van jullie personages om terug in de tijd te reizen klopt niet.

    Voor de rest zijn ze goed gekeurd.


    Physics is awesome

    Well. Back to the drawing table.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Bijzondere gif


    Physics is awesome

    In de film zegt ze op dat moment "well, back into the fray" en ik moest daar aan denken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    In de film zegt ze op dat moment "well, back into the fray" en ik moest daar aan denken.


    Ik moet je eerlijk vertellen dat ik daar ook aan zat te denk... WHAHAHAHAHAHA


    I have seen my own sun darkened

    @Obeah
    Ik herkende haar wel, want die film heb ik gezien, maar ik wist echt niet meer wat ze zei.

    @SebastianVerlac

    Liv is goed gekeurd en staat op de lijst.


    Physics is awesome

    Daniella Moretti
    ~
    At the end of the day, you can only trust yourself.


    ~


    ~


    ~





    Naam:
    Daniella Moretti

    Leeftijd:
    Er werd haar verteld dat ze 24 zomers geleden ter wereld kwam.
    Dit staat dan ook zo op haar paspoort.

    Innerlijk:
    Daniella is enorm goed in maskers opzetten. Een eigenschap die ze snel heeft aangeleerd bij de maffiabende gezien dit noodzakelijk was voor infiltratiemissies. Echter heeft Daniella geen idee wat er al onder deze maskers zit. Ze heeft zichzelf nooit echt kunnen ontdekken tijdens de jaren die ze onder In Suo Nome gediend heeft. Het enige waar ze vertrouwt mee is, is het stoïcijnse, ongevoelige masker die ze buiten haar missies opzette. Dit masker bevat veel kilte en geen emoties, een soort van robotmode eigenlijk. Daniella ziet dit masker als haar ‘standaard karakter’, hoewel haar vastberadenheid hierover lichtjes is beginnen wankelen sinds haar laatste missie (zie geschiedenis). Echter zal ze snel genoeg ontdekken dat dit masker helemaal niet haar ware ik is.

    Uiterlijk: [Adriana Lima]
    Daniella bezit een volle, pikzwarte haardos die, wanneer ze het los laat, tot voorbij haarschouderbladen reikt. Een stel lichtblauwe ogen die tevens amandelvormig zijn en sterk afsteken tegen haar ietwat donkerdere huid. Verder heeft ze redelijk volle lippen en rondingen die goed in evenwicht staan met de rest van haar lichaam. Haar lichaam meet 1m76 en kan beschreven worden als slank; op het eerste zicht lijkt Daniella niet veel spiermassa te bezitten, maar vanaf je met haar in de knoei raakt, zul je wel merken dat al die trainingen van In Suo Nome wel degelijk invloed hebben gehad.

    Geschiedenis
    Dat Daniella er geen prettige geschiedenis op nahoudt, is een understatement. Al vanaf het prille begin liep het fout voor het Italiaanse kind. Een moeder of vader heeft het nooit gekend, de belofte van een mooie en zorgeloze kindertijd werd het ruw afgepakt. Enkel een verdorven, verwrongen realiteit werd haar toegesmeten, en daar moest ze het maar mee doen. Daniella groeide op samen met een hele groep andere wezen. Toch zo slecht nog niet, zou je misschien denken, totdat je te horen krijgt dat deze hoop kinderen werd opgevoed door een Italiaanse maffiabende; en wat voor één. De bende ontstond kort na de eerste hongersnoden (rond 2110), en hoopt met hun illegale activiteiten uit de armoede te blijven. Deze bende, beter bekend onder de naam “In Suo Nome”, traint zijn ‘onderdanen’ op Spartaanse wijze alvorens ze op de échte missies los te laten. Op deze manier hopen ze de kinderen klaar te stomen voor eventuele hongersnoden en ziektes die gepaard gaan met de groeiende onleefbaarheid van de planeet, en om hen geschikt te maken voor hun gruwelijke missies natuurlijk.De kinderen waren onderhevig aan opdrachten zo duister en afschuwelijk, dat bepaalde het zelfs bekochten met hun leven.

    Veertien was Daniella wanneer ze door In Suo Nome klaar werd geacht om op missie te gaan. Veertien, deels kind nog zou men zeggen, maar haar onschuld en naïviteit waren haar al veel eerder afgepakt. Het meisje was toen reeds een schim van zichzelf; gebroken, onbeweegelijk, kleurloos en geschapen naar de visie van In Suo Nome.

    Vreselijke dingen heeft ze moeten doen en ondergaan, tot het uiterste toe. Een keuze heeft ze nooit gekregen, want wie niet luistert naar In Suo Nome, delft zelf het onderspit in de verschrikkelijkste manieren die er bestaan.

    Daniella was zich hiervan bewust toen ze die ene missie weigerde. Die ene missie die op een of andere miraculeuze wijze toch iets in haar losmaakte, haar even deed proeven van haar verloren menselijkheid. Op dat moment greep ze dat vleugje normaliteit met beide handen vast, en deed ze hetgeen wat niemand van In Suo Nome ooit voor mogelijk hield. Daniella vluchtte, vluchtte van de missie, vluchtte van de maffiabende, vluchtte van al hetgeen ze kende om het in te ruilen met het nieuwe, spannende onbekende.

    Tot heden toe is ze altijd blijven vluchtten, wetend dat de maffiabende haar op de hielen zit, haar altijd op de hielen zal zitten, tot ze hun kind terug te pakken krijgen.

    Wapens:
    Door haar maffiatraining kan Daniella zowel overweg met allerhande vuurwapens als ook met messen en gif. Ze heeft tevens verschillende vechtsporten onder de knie en kan haar lichaam dus ook als ‘wapen’ gebruiken.
    Op het formulier zal Daniella enkel beamen dat ze met vuurwapens en lichte messen overweg kan, zo hoopt ze geen argwaan te wekken.


    Reden om terug in de tijd te reizen:
    Daniella hoopt om op deze manier voor altijd verlost te zijn van de maffiabende die haar achterna zit en zo haar leven (en dat vleugje menselijkheid dat ze even mocht proeven) terug te winnen.
    Natuurlijk kan ze die reden niet gebruiken, dus gaat ze onder het mom van de geïnteresseerde jongedame die het team eventueel in veiligheid kan houden met haar kennis over wapens (gezien wapens haar hobby zijn natuurlijk, niet omdat een bepaalde maffiabende haar dwong ofzo.)

    Rijbewijs:
    Daniella heeft rijbewijs categorie a (motorfietsen), b (persoonswagens) en c (vrachtwagens) behaald.
    Dit was dan ook een must voor bepaalde missies.

    Extra:
    Hoewel Daniella’s strafblad dankzij haar verleden ellenlang zou moeten zijn, is dit niet het geval gezien de maffiabende tijdens haar dienst er altijd wel voor zorgde dat haar blad mooi wit bleef.

    Daniella heeft een enorme angst voor watergelegenheden waar je de bodem niet van kunt zien. Dit heeft ze te danken aan een traumatische gebeurtenis met de maffiabende.

    In Suo Nome had een eigen insigne waarmee het ook al zijn leden kenmerkte. Bij Daniella kun je het insigne in haar nek spotten. Het gaat om een tattoo van een engel. Om dit te verbergen draagt Daniella haar haar vaak los of in een lage staart, zodat het teken van de maffiabende mooi verborgen blijft.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2017 - 23:56 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Daniella is af, haar faceclaim is Adriana Lima.

    @MacGyver; oh, nee hoor, dat was gewoon weer eens een schitterend voorbeeld van mijn inefficiënte charmes ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall