FUCK DIT
Echt waar. Ik weet zo hard niet wat ik wil. Of tja, eigenlijk weet ik het wel, maar ik wil te veel.
a) Ik wil me met taal bezighouden, want ik houd er zo, zo hard van teksten en structuren te analyseren en ik weet niet waarom maar fak it ik doe het gewoon graag.
b) IK WIL ACTEREN. ZO. ZO. GRAAG. DIT IS MIJN GROOTSTE EVER DROOM en ik heb het gevoel dat ik die aan het verspelen ben en dat wil ik niet wat WEET JE ik wil niet op een bedrijf werken dat handel wil bedrijven met het deel van de wereld dat ik atm (be)studeer en ik wil niet op diensten als buitenlandse zaken of whatever werken en ik wil niet in het onderwijs of in het onderzoek, neen, IK WIL ACTEREN. Het enige van jobvooruitzichten dat me wél leuk lijkt, is oorlogsjournalist à la Vranckx, maar ja, hey, de helft van mijn richting droomt daarvan en we hebben er zo letterlijk één in Vlaanderen, dus dat is niet direct de meest realistische optie.
c) IK WIL IETS LEIDEN. Ik ben er gewoon zo. fucking. hard. van overtuigd dat ik niet gemaakt ben om heel mijn leven lang te volgen en dit klinkt misschien super arrogant, maar ik ben er evenzeer van overtuigd dat ik er ook gewoon goed in zou zijn.
EN AL DEZE DINGEN SPREKEN ELKAAR ZO HARD TEGEN
fuck dit
echt waar
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried