Frey_ schreef:
Mijn beste vriendin vertelt me zonder na te denken hoe het voelt voor mij dat ze met het meisje dat ik leuk vind heeft gezoend. En vervolgens nodigen ze me eerst uit op een weekend uit in Nijmegen, om me vervolgens te vergeten maar wel Snapchats te sturen over hoe gezellig het is. Ik ben jaloers van aard, dat zal ik niet ontkennen. Maar beseft geen van beiden dan dat dit soort dingen best pijn doen? Ben ik zo egoïstisch en zou ik ze gewoon een fijne tijd moeten toewensen ?? Cus I don't get it anymore
Gebaseerd op wat ik hier lees is het antwoord definitief wow shit nee, je zou dit niet zomaar moeten hoeven te accepteren en blij voor ze zijn. Zelfs als ze niet beseffen wat ze hebben gedaan en hoe dat op jou overkomt, wat best mogelijk (en waarschijnlijk, want mensen doen dat meestal niet opzettelijk) is, klinkt het nog steeds behoorlijk lullig richting jou, en daar mag je je best naar over voelen en iets van zeggen.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan