• De stelling van deze week luidt:
    One Direction was beter dan dat alle zangers nu solo gaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind dit een beetje een vreemde stelling? Ik zou het niet weten, eigenlijk, want ik luisterde noch naar de band, noch naar de liedjes die ze nu als soloartiesten maken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit lijkt me meer een kwestie van smaak dan dat je erover kunt discussiëren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind de zangers los van elkaar beter. Maar One Direction was ook erg goed.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Ik vind de zangers los van elkaar beter. Maar One Direction was ook erg goed.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het allebei wel iets hebben. One Direction was mijn lievelingsband en ik hoop dat er ooit nog een tournee komt met zijn vijfen. Maar solo vind ik ze los van elkaar hele toffe muziek maken.


    Firm believer of all that is magic

    Eh.. ja. Wat moet ik hier nou op zeggen? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwestie van smaak. Mijn mening is dat ik ze zowel los van elkaar als tezamen niets vind.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 15:31 ]


    26 - 02 - '16

    Wordt er dan bedoelt met One Direction dat Zayn er nog bij zat of niet? Want dat is wel een verschil, vind ik. Ik vond One Direction goed als band, maar ik vind dat ze het ook goed doen als solo artiesten. Hoewel ik Pillowtalk niet zo vind om eerlijk te zijn.

    Niall vind ik het wel goed doen en eigenlijk hoop ik wel dat hij meer liedjes gaat maken en misschien een tour gaat doen. Als ze weer bij elkaar komen dan denk ik dat het pas weer over een jaar of twintig is. Waarschijnlijk net zoals heel wat boybands voor hen hebben gedaan.

    Dus ik ben het niet eens met de stelling.



    Physics is awesome

    Choice schreef:
    Ik vind de zangers los van elkaar beter. Maar One Direction was ook erg goed.


    16 - 09 - '17

    Ik ben meer into de muziekstijlen die ze nu solo spelen, dan dat ze deden als band.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dit kan gewoon geen serieuze stelling zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wel en niet,

    Allereerst is dit een stelling waarin iedereen echt een eigen mening heeft. Ik ben zowel nog altijd een Directioner als fan los van ze. Ik vond 1D als band altijd heel leuk al had de een wel meer solo's dan anderen en zo vind ik dat Niall meer solo's mocht hebben, maar dit kan ook zijn omdat ik een zwak voor hem heb.

    Toch nu ze uit elkaar zijn vind ik ze niet allemaal even goed. Harry vind ik erg goed, daar ga ik ook heen, Niall flikt het ook geweldig. Louis zijn nummers zijn goed maar als ik ze op Youtube live op zoek vind ik ze niet bepaald goed live. Liam zijn nummers zijn lekker, niet helemaal mijn ding maar ook hij is live niet altijd even goed. Nu wil ik niet zeggen dat Niall en Harry live zonder fouten zingen want dat doen zij ook niet.

    Ik denk dat het goed voor hen is om hun eigen muzieksmaak en genre te zingen en te bespelen en dat zij hierin nog meer mogen groeien dat hoop ik van harte, maar ik kan eigenlijk nog altijd niet wachten op een come back


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MacGyver schreef:
    Wordt er dan bedoelt met One Direction dat Zayn er nog bij zat of niet? Want dat is wel een verschil, vind ik. Ik vond One Direction goed als band, maar ik vind dat ze het ook goed doen als solo artiesten. Hoewel ik Pillowtalk niet zo vind om eerlijk te zijn.

    Niall vind ik het wel goed doen en eigenlijk hoop ik wel dat hij meer liedjes gaat maken en misschien een tour gaat doen. Als ze weer bij elkaar komen dan denk ik dat het pas weer over een jaar of twintig is. Waarschijnlijk net zoals heel wat boybands voor hen hebben gedaan.

    Dus ik ben het niet eens met de stelling.


    Niall zijn album komt 10 oktober uit (zo uit mijn hoofd als ik het goed heb) en hij gaat touren, de vraag is alleen wanneer naar Europa, maar hij heeft al verteld dat hij komt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik eh, ben van beiden nooit fan geweest eigenlijk. Ik denk eerlijk gezegd dat het verschil wel niet immens groot zal zijn, maar ik kan er weinig van zeggen want ik vond ze samen ook niks.


    obsessive rage

    Broughton schreef:
    Kwestie van smaak. Mijn mening is dat ik ze zowel los van elkaar als tezamen niets vind.