• De stelling van deze week luidt:
    One Direction was beter dan dat alle zangers nu solo gaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Nightking schreef:
    Dit lijkt me meer een kwestie van smaak dan dat je erover kunt discussiëren.


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Oneens. Ik had niks met de muziek van One Direction. Ik vond het vreselijk en ook niet samenhangend. Nu ze solo zijn, vind ik vooral Naill en Harry het erg goed doen en ook hele goede songs hebben. Uit elkaar gaan was de beste keuze die ze konden maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw wat een slechte stelling, kan er verder niks over zeggen. Hoe moet je hier nou weer argumenten voor bedenken? "Ik, Rosa, vind Niall een hottie dus het is beter dat ze nu allemaal solo gaan"? Hahahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niall vind ik wel de beste 👌🏻


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Persoonlijk vind ik dit (nog) geen eerlijke stelling, omdat nog niet alle mannen een eigen album uitgebracht hebben.
    Iets baseren op één of twee singles is net zoiets als een boek bekritiseren op de cover van een boek.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind het heel wat dat na Zayn nu de rest ook gewoon door gaat met hun carrière en niet blijft hangen. Het is indrukwekkend dat zij het allemaal solo best goed doen, althans, op z'n minst 3, ik houd het niet precies bij.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ze komen weer bij elkaar! Of dat heeft een van de vier er ooit per ongeluk uitgefloept in een interview. Hoe dan ook ik vond ze samen ook beter al noem ik ze nu niet slecht.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik vind Niall Horan zelfs beter nu!


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    zei iemand One Direction?!?!

    HEEEYYY

    Ik hou van de muziek die de band samen maakt.

    Maar ik hou ook vreselijk veel van hun solo muziek!!!!

    Als je goed luisterd naar Harry Styles album dan hoor je dat het compleet een andere soort muziek stijl is dan de band samen maakte.

    Ook Nialls nummers vind ik geweldig! En die van Louis ook!!!! (H) (H) (H)

    Liams solo muziek spreekt me tot nu toe iets minder aan (sorry Leeyum love you)
    Maar misschien vind ik zijn andere nummers wel beter


    Wat ik wil zeggen is. Als je niet van de band muziek houd. Geef ze solo ook een kans. Het is totaal andere muziek. Dus vooroordeel ze niet meteen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 8:53 ]


    Treat People With Kindness

    Euhm… ik hou mijn mond hierover !

    Omdat ik enkele reacties zie die het maar een vreemde of slechte stelling vinden, wil ik toch graag even laten weten waarom ik deze stelling heb bedacht. Ik ben geen fan van One Direction, maar heb wel nagedacht over deze stelling.

    Deze stelling is eerder een subjectieve stelling dan dat je inderdaad met objectieve argumenten kan komen. Maar het is daarom wel een stelling waarbij iedereen een eigen mening heeft. En dat vind ik heel fijn om te lezen dat elk een ander gedacht heeft in plaats van 20x een gequotete bericht te zien of een stelling waarmee iedereen het (on)eens is.

    Verder weten we dat een deel leden zich vooral bij de stories bevindt en amper een kijkje nemen op het forum. En zoals je aan de top stories kan zien, zijn het vooral de One Direction (en HP) fans. En als ze nu ineens nieuwsgierig worden doordat ze op de voorpagina een stelling van hun favoriete band zien? Dan komen ze toch eens op het forum terecht. Of ze blijven plakken, kan je niet op voorhand weten, maar het is het proberen waard. ^^

    Wat ik hiermee wil zeggen is: bekijk het ook eens van de positieve kant, welke voordelen het zou hebben. ^^

    Als de stelling niets voor jou is, dan sla je hem gewoon over. Of nog beter: Als je zelf een interessante stelling weet, ben je vrij hem hier te plaatsen. Graag zelfs!


    Nu even OT:
    Voor de zangers zelf lijkt het me beter dat ze solo zijn gegaan, nu je ziet dat ze toch allemaal een beetje een eigen andere stijl hebben. Als solo-artiest heb je daar meer vrijheid in. Hoewel ik nooit een fan ben geweest, vond ik hun muziek als groep niet slecht, maar die van hun solo ook niet. ^^ Dus kort gezegd, lijkt het me voor hen persoonlijk beter. Hun muziek is niet beter, niet slechter, maar gewoon anders.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 20:34 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Geen slecht bedachte stelling dus (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond ze geweldig als 1D en dat is niet veranderd als solo artiesten, het is allemaal anders van elkaar, maar ik vergelijk het niet met elkaar omdat ze allemaal op hun eigen manier goed is.
    Zayn is een ander verhaal maarja xD I won't forget the good times


    The best part of the day is comming home to a wagging tail <3

    Ik vond de muziek toen ik wat jonger was van One Direction echt helemaal geweldig en heb de muziek toen helemaal grijs gedraaid (alle albums in huis enzovoorts), maar het is niet echt bepaald de muziek die ik nu nog dagelijks luister. Eigenlijk luister ik nog zeer zelden naar hun muziek, terwijl ik de liedjes op zich wel leuk vind en ik hoop ook dat ze ooit weer met z'n allen bij elkaar komen...

    Nu ze solo zijn vind ik de muziek van Zayn en Harry echt hélémaal niks. Maar dat is mijn smaak. Van Liam vind ik 'Strip That Down' op zich wel lekker klinken, maar op de een of andere manier vind ik het een superawkward nummer om te luisteren.

    Niall gaat solo op zich wel heel erg lekker. Z'n muziek vind ik persoonlijk in ieder geval erg goed. Ook de nummers die Louis tot nu toe heeft uitgebracht vind ik echt geweldig. Just Hold On en Back To You zijn zo lekker! En ik vind persoonlijk de tekst van Just Hold On ook supermooi. Ik vind Louis' zijn stem gewoon echt prachtig, en dat kwam in One Direction niet tot zijn recht. Niall was ook altijd wat minder tot zijn recht in One Direction maar nu ze solo zijn, staan ze zelf in de hoofdrol. En dan vind ik het wel beter dat One Direction uit elkaar is, want alle stemmen komen nu tot hun recht, er is geen enkele stem die ondergewaardeerd wordt.

    En toch wil ik ze ook wel weer heel graag bij elkaar zien...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly