• De stelling van deze week luidt:
    One Direction was beter dan dat alle zangers nu solo gaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben nooit echt fan geweest van One Direction. Toen ze nog met z'n vijven waren, maar ook met z'n vieren heb ik nooit veel naar hun muziek geluisterd. Ik vond hun bekendste liedjes als "What Makes You Beautiful" en "Kiss You" wel leuk om te horen, maar ik zette ze niet snel zelf op.
    Ik vind dat Niall de leukste muziek maakt nu hij solo is. Wat ik van Liam en Zayn heb gehoord vond ik niet zo geweldig. Van Harry heb ik eigenlijk alleen het nummer "Sign Of The Times" gehoord en ik vond het wel een oké lied. Ik heb nog niet naar de muziek van Louis geluisterd, dus daar heb ik nog geen mening over.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rubin schreef:
    Omdat ik enkele reacties zie die het maar een vreemde of slechte stelling vinden, wil ik toch graag even laten weten waarom ik deze stelling heb bedacht. Ik ben geen fan van One Direction, maar heb wel nagedacht over deze stelling.

    Deze stelling is eerder een subjectieve stelling dan dat je inderdaad met objectieve argumenten kan komen. Maar het is daarom wel een stelling waarbij iedereen een eigen mening heeft. En dat vind ik heel fijn om te lezen dat elk een ander gedacht heeft in plaats van 20x een gequotete bericht te zien of een stelling waarmee iedereen het (on)eens is.

    Verder weten we dat een deel leden zich vooral bij de stories bevindt en amper een kijkje nemen op het forum. En zoals je aan de top stories kan zien, zijn het vooral de One Direction (en HP) fans. En als ze nu ineens nieuwsgierig worden doordat ze op de voorpagina een stelling van hun favoriete band zien? Dan komen ze toch eens op het forum terecht. Of ze blijven plakken, kan je niet op voorhand weten, maar het is het proberen waard. ^^

    Wat ik hiermee wil zeggen is: bekijk het ook eens van de positieve kant, welke voordelen het zou hebben. ^^

    Als de stelling niets voor jou is, dan sla je hem gewoon over. Of nog beter: Als je zelf een interessante stelling weet, ben je vrij hem hier te plaatsen. Graag zelfs!
    Nu even OT:
    Voor de zangers zelf lijkt het me beter dat ze solo zijn gegaan, nu je ziet dat ze toch allemaal een beetje een eigen andere stijl hebben. Als solo-artiest heb je daar meer vrijheid in. Hoewel ik nooit een fan ben geweest, vond ik hun muziek als groep niet slecht, maar die van hun solo ook niet. ^^ Dus kort gezegd, lijkt het me voor hen persoonlijk beter. Hun muziek is niet beter, niet slechter, maar gewoon anders.

    Hmm, wil toch even ingaan op de reden voor het openen van deze stelling. Het doel van een stelling is discussiëren, en dat doel ga je toch volledig voorbij als er alleen subjectieve argumenten gegeven kunnen worden, aangezien je daar niet over kán discussiëren? Ik vind het echt leuk dat je even laat weten waarom je deze stelling hebt gekozen, dit is geen aanval of iets! Maar was gewoon nieuwsgierig, heb dit bericht een aantal dagen geleden gelezen maar ik dacht er toch steeds aan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...