Naam: Liesje / Cipher
Onderwerp: OP - ik heb al een tamelijk specifiek idee voor de setting, maar sta open voor alle input ^^
Het zou om een futuristische, onbestaande stad gaan, die wordt geteisterd/geregeerd door criminele bendes. Er zijn drie grote bendes - die eventueel wel samenwerken of onder één leider/leiders staan - de cats, mensen met kattenmaskers die zich bezighouden met corruptie, witwassen en andere 'hogere' vormen van de criminaliteit, de bunnies, mensen met konijnenmaskers die zich bezighouden met straatcriminaliteit (drugs & geweld), en de VIER: vier gasten met een leeuwen-, vossen-, varkens- en wolvenmasker. Zij houden zich bezig met gewapende overvallen op banken, huizen etc. Zij worden het meest gevreesd, omdat ze nog nooit gepakt zijn, altijd zwijgen (werken met een soort gebarentaal en gedrukte kaartjes) en niet vies zijn van (dodelijk) geweld als dat nodig is. Het futuristische zou vooral in de gadgets zitten, zoals geavanceerde maskers en beveiligingssystemen, gewoon zodat alles eigenlijk wel mogelijk is (: De stad zie ik een beetje zoals Gotham zonder Batman. Ik zou - obviously, haha - iets met de VIER willen doen.
Posts: Het hangt er een beetje vanaf hoeveel inspiratie ik heb en hoeveel er te vertellen valt in één post. Ik wissel dus gemakkelijk wel eens af. Langer dan 500 vind ik wel al moeilijk om dat regelmatig te doen.
Taal: Nederlands of Engels, maakt niet uit.
Extra: Ik heb een tamelijk druk leven met jeugdwerk, stages en ander schoolwerk, dus soms ben ik eens enkele dagen 'weg'. Ik vind het niet erg als je mij komt lastigvallen om te posten (: Ik heb zelf ook wel geduld, maar zal na een tijdje ook iets komen vragen. Dat is niet om op te jagen, maar gewoon om het te weten ^^
[ bericht aangepast op 19 juli 2018 - 12:08 ]
Mijn brein breint zoals het breint.