Hi!
Graag zou ik het schrijven weer op willen pakken, het liefste door middel van één of meerde ORPG's : - ) Afhankelijk van het verhaal en de specifieke setting schrijf ik meestal posts van 400 tot 1000 woorden, en soms langer dan dat. Qua genre heb ik niet direct een specifieke voorkeur - ik vind veel leuk en sta ook voor veel open - dus bericht me gerust als je een leuk idee hebt! En een ORPG gebaseerd op Harry Potter ben ik zeker altijd voor in : - ) Enkel schrijf ik geen 18+ inhoud.
Het liefste schrijf ik in dubbelrol. Daarnaast vind ik het ook vaak leuk om bijfiguren te bedenken en vooral ook om samen nieuwe ideeën te bedenken en enthousiast te plotten : - ) Zelf schrijf ik in de derde persoon, verleden tijd, en in het Nederlands, maar ik vind het geen probleem als de ander dat niet doet. Hoe vaak ik schrijf hangt af van hoe druk ik het met mijn studie en andere hobby's heb, maar ik doe altijd wel mijn best om relatief snel te reageren en geef dan ook meestal een heads-up als dat niet lukt. Wachten vind ik niet erg. Ten slotte vind ik goede communicatie belangrijk.
Ik hoor het graag als iemand samen zou willen schrijven, mail me gerust !
liefs!
[ bericht aangepast op 22 aug 2019 - 22:42 ]
Omnia mutantur, nihil interit