• Gisteren & Vandaag waren mijn eerste dagen op een middelbare school, en ik vond ze tot nu toe, wel leuk, alleen zit het er vol met racistische mensen, wat me een klein beetje stoort. Verder heb ik al een paar vrienden gemaakt (: Hoe was jullie eerste schooldag bij het eerste jaar?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hmm, ik zou me wel ergeren aan die racistische mensen, maar verder, leuk voor je!(Y)


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Hmm, ik zou me wel ergeren aan die racistische mensen, maar verder, leuk voor je!(Y)


    Tja, als je zwart haar hebt of een iets donkerdere huidskleur roddelt iedereen precies over je -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mijn eerste echte lesdag was vrij nutteloos, aangezien ik me voorbereid had van kwart voor 11 tot half 5 bezig te zijn, en dus na n kleine 3 kwartier al klaar was. - al was dat wel heeeeel fijn ;x

    En verder wast awesome, weer lekker met wat mensen die ik op de intro al goed had leren kennen wat wezen eten ergens ^^


    He's a lion. Who Can Talk.

    Maak ze zo bang voor je dat ze het niet durven. Worked for me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Put your rapeface on = profit.
    En ik zou het echt niet weten. Da's acht jaar geleden voor mij. I remember being nervous as hell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het niet meer weten, ik zit nu al in 5Havo haha, maar wel leuk voor je dat je vriendinnen hebt! (:


    live the life you love

    Mijn eerste jaar was ook heel leuk, ik had wel dezelfde klas als het jaar daarvoor dus dat scheelde een hoop.
    Ik ging gewoon met dezelfde klas van de basisschool naar de middelbare:D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    El oh el, ik herinner me dat al niet meer :')


    Pretty is just a pretty word.

    Een beetje te chaotisch.

    Gackt schreef:
    Een beetje te chaotisch.


    Hoezo?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De eerste dag was nog wel leuk. Toen had ik al vriendinnen gemaakt, wat ik dus nooit had verwacht. Alleen de dagen daarna werden steeds minder leuk en toen werd het vreselijk.


    Véél, véél beter dan dit jaar.
    Seriously.
    Geniet van de tijd dat de leerkrachten nog min of meer met je meeleven, vanaf het 2e is dat allemaal verleden tijd.
    Dus, als ze je zeggen dat het allemaal zo erg niet gaat zijn in het 2e, vergeet het !
    Dat is toch op onze school het geval.
    Ugh, ik moet waarschijnlijk veranderen van school na dit jaar, maar ik durf niet.
    Dankje God, voor het lef dat je me hebt gegeven om mensen aan te spreken, echt bedankt --'

    Kiburi schreef:
    De eerste dag was nog wel leuk. Toen had ik al vriendinnen gemaakt, wat ik dus nooit had verwacht. Alleen de dagen daarna werden steeds minder leuk en toen werd het vreselijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.