• [Algemeen] één op één RPG's


    Writers aren't exactly people ———
    they're a whole bunch of people trying to be one person.


    Allerliefste Q'ers —
    Hierbij de geheel vernieuwde versie van het één op één (oftewel, ORPG) topic — waar Q'ers elkaar kunnen vinden om samen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 13:32 ]


    Naam: Filiz / Papiliones
    Onderwerp: OP / Fantasy / Geschiedenis / (Griekse) Mythologie / Romantiek / Gladiatoren
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands
    Extra:
    - Ben op zoek naar iemand die gemiddeld tot lang schrijft (min 600 ongeveer) en bij voorkeur Nederlands.
    - Iemand die het niet erg vind om af en toe eens te moeten wachten op een post (omgekeerd vind ik dat ook niet erg) en tijd steekt in de posts die men maakt
    - Ik speel zowel man als vrouw, dus maakt mij niet echt uit.
    - Als iemand de boek 'Onverschrokken' kent van lesley Livingston en daarover ook wilt ORPG'en. Dan vind ik dat ook helemaal goed. ^^ (Zo'n geweldig boek!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Laura / Pixielisje
    Onderwerp: OP / Fantasy / Geschiedenis / Mythologie
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra:
    - Ben op zoek naar iemand die gemiddeld tot lang schrijft en bij voorkeur Nederlands.
    - Iemand die het niet erg vindt om af en toe eens te moeten wachten op een post (omgekeerd vind ik dat ook niet erg) en tijd steekt in de posts die men maakt
    - Ik speel zowel man als vrouw (maar meestal man) dus maakt mij niet echt uit (Man x Man wil ik ook wel graag eens doen, maar maakt niet uit)
    - Eigenlijk interesse om iets te doen rond Noorse Mythologie! (Eventueel in de setting van Marvels' Asgard en met MCU Thor en Loki maar dat maakt mij ook niet uit. Misschien Loki en Sigyn?)
    - Voel vrij om zelf ook suggesties te doen als je op zoek bent naar iets! Ik sta voor veel open! :)
    (Alle rollen die ik nu momenteel heb zijn mannen, dus een vrouwenrol voor de afwisseling zou ook wel leuk zijn haha)


    A to the Z

    Naam: Elior
    Onderwerp: Ik sta open voor werkelijk alles. Enige wat ik niet wil schrijven zijn canon characters van films/series, verhalen die puur om romantiek draaien of historie dat ook echt historisch correct moet zijn. Research doen vind ik echt prima, maar niet urenlang om er zeker van te kunnen zijn dat alles klopt.
    Posts: Gemiddeld/lang
    Taal: Nederlands. Al zou ik eventueel Engels nog willen proberen.
    Extra: - Ik kan niet altijd dagelijks posten en dat verwacht ik ook niet van jou
    - Bij voorkeur zoek ik iemand die al meerdere personages heeft liggen en deze eventueel ook allemaal wil gebruiken. Dat bepaalde personages verwaarloosd worden maakt me niet uit, maar ik wil niet vast zitten aan twee personages die verder helemaal geen andere vrienden lijken te hebben
    - Ik vul liever geen lange lijstjes in. Als het aan mij ligt springen we er blanco in, al vind ik iets invullen echt geen probleem. Maar verwacht geen boekwerken van duizenden woorden.
    - Meeste van mijn personages zijn mannelijk, maar ik kan prima vrouwen schrijven. Jouw voorkeur maakt mij dan ook niet uit en pas ik me gerust op aan.

    Nog altijd up voor orpgs als iemand nog iets zoekt! Doe gerust suggesties!
    (Lijstje staat op deze pagina)


    A to the Z

    Naam: Koffie
    Onderwerp: realistisch, geen fandom
    Posts: Gemiddeld
    Taal: Nederlands
    Extra: - Ik werk het liefst geen personages van te voren tot in de details uit
    - Ik sta voor veel open


    And then we'll see it.

    Naam: Mandy/Draiocht
    Onderwerp: Op
    Over een meerfolk ‘zeemeerminnen/mannen’
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands Of Nederlands geschreven Engels gesproken
    Extra: personages minimaal 21 jaar


    It's still magic even if you know how it's done!

    BOOKWURM schreef:
    Hoi allemaal!
    Ik zou dolgraag nog eens met één of meerdere mensen een RPG doen!
    INFO:
    -Jasmien
    -21 j
    -Nederlands
    -Engels
    -Frans (niet zo vlot als bovenstaande)
    -Ik schrijf meestal rond de 300 woorden per reactie (kan meer, kan minder, ik let er niet altijd op.)
    -Meerdere karakters per rpg is geen probleem
    -Enige dingetje is dat ik het soms druk heb met mijn opleiding, ik vraag dan ook dat je hiervoor begrip kunt opbrengen. Ben wel bijna dagelijks online en dan reageer ik ook

    Ik ben altijd in voor volgende dingen:
    HISTORISCH (voorkeur: periode wereldoorlogen, maar geschiedenis heeft me altijd geboeid dus ik weet zeker dat ik andere periodes ook wel zou kunnen met een beetje hulp en onderzoek)
    GLEE
    DRAMA
    ROMANTIEK
    TWILIGHT
    HARRY POTTER
    FANTASY IN HET ALGEMEEN
    BOYxBOY
    GIRLxGIRL

    Voel je vrij me te contacteren ^.^
    Talk to you soon?[/quote
    ]
    En.weer drie RPG's erbij. Vijf RPG's momenteel dus daar houd ik het maar even bij.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 22:49 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Heeft/ wilt iemand een orpg met dinosaurussen? Dus Jurassic World: Fallen Kingdom/ Jurassic World ORPG. Ik hoef niet die verhaallijn te hebben (wat er in de films gebeurt, maar onze eigen verzinsels), maar wel dat de personages in zo'n soort wereld leven. ^^ Bericht mij maar even, als iemand interesse heeft.


    One Who Travels A Higher Path.

    Melaina schreef:
    Heeft/ wilt iemand een orpg met dinosaurussen? Dus Jurassic World: Fallen Kingdom/ Jurassic World ORPG. Ik hoef niet die verhaallijn te hebben (wat er in de films gebeurt, maar onze eigen verzinsels), maar wel dat de personages in zo'n soort wereld leven. ^^ Bericht mij maar even, als iemand interesse heeft.


    Arghhh dit lijkt me zo gaaaaaf. Maar tijdgebrek. D:


    Sattler schreef:
    (...)

    Arghhh dit lijkt me zo gaaaaaf. Maar tijdgebrek. D:


    Jammer, haha. Denk er maar rustig over na. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Melaina schreef:
    Heeft/ wilt iemand een orpg met dinosaurussen? Dus Jurassic World: Fallen Kingdom/ Jurassic World ORPG. Ik hoef niet die verhaallijn te hebben (wat er in de films gebeurt, maar onze eigen verzinsels), maar wel dat de personages in zo'n soort wereld leven. ^^ Bericht mij maar even, als iemand interesse heeft.


    Oeh dat lijkt me echt heel gaaf!


    I love you 3000 <3

    Naam: Xaeope
    Onderwerp: 5 SOS fanfictions
    Posts: Gemiddeld Lang
    Taal: Engels / Nederlands
    Extra: Ik heb eigenlijk wel weer eens zin om een goede 5sos fanfiction te hebben als plot, ik zoek dus iemand boven de 18 die een bandlid en eigen personage opzich wil nemen om samen een leuk plot te bedenken

    [ bericht aangepast op 10 aug 2018 - 15:24 ]


    I love you 3000 <3

    Naam: Nicole / Nali
    Onderwerp: OP / Drama / Romantiek / Voetbal / Middeleeuwen / Misdaad / Fandom /
    Posts: Gemiddeld / Lang
    Taal: Nederlands
    Extra: Ik sta voor alles open dus mocht je een idee hebben, dan hoor ik dat graag!


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Naam: Necessity
    Onderwerp: Historisch/Fantasy. Ik houd altijd wel van rpgs met een machtsverschil tussen personages (dus edele/gewone volk, kind van koning/rebel (eventueel dat de een gevangene van de ander is). En drama. Geef me heel veel drama :Y) Oh, en ik doe geen fandom.
    Posts: Gemiddeld/lang. Ik probeer altijd een minimum van 500 woorden aan te houden. Gemiddeld zit ik meestal rond de 600.
    Taal: Nederlands of Engels.
    Extra: Ik speel altijd graag de mannenrol. Of het dan man/man of man/vrouw wordt maakt me niet uit.


    Voorlopig weer voorzien ^^

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 20:38 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Naam: Necessity
    Onderwerp: Historisch/Fantasy. Ik houd altijd wel van rpgs met een machtsverschil tussen personages (dus edele/gewone volk, kind van koning/rebel (eventueel dat de een gevangene van de ander is). En drama. Geef me heel veel drama :Y) Oh, en ik doe geen fandom.
    Posts: Gemiddeld/lang. Ik probeer altijd een minimum van 500 woorden aan te houden. Gemiddeld zit ik meestal rond de 600.
    Taal: Nederlands of Engels.
    Extra: Ik speel altijd graag de mannenrol. Of het dan man/man of man/vrouw wordt maakt me niet uit.


    Mij mag je altijd een berichtje doen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.